ظرفیت های فرهنگی و مذهبی شهرستان ری در شبکه پنجم به صورت ویژه منعکس می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هفتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی، 18 مهر ماه به ریاست حجت الاسلام «سید علی شاهچراغی» امام جمعه شهرری، «برزین ضرغامی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «هدایت اله جمالی پور» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در تالار اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
«هدایت اله جمالی پور» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری  با اشاره به کارکرد جلسات شورا در راستای اعتلای فرهنگ شهرستان افزود: امروز در شرایطی هستیم که هجمه ­های فرهنگی از گوشه گوشه دنیا، جوانان ما را هدف قرار داده و باید تمام ظرفیت­های کشور در خدمت استخراج یک مدل فرهنگی قرار گیرد که ضمن داشتن جاذبه برای جوانان از حریم فرهنگی جامعه نیز صیانت شود.
وی افزود: این مسئله، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است که وظیفه داریم به آن جامه عمل بپوشانیم، لذا نارسایی­های فرهنگی است که معضلات اجتماعی را به بار می­آید.
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی در هماهنگی و همگرایی بین دستگاه های فرهنگی، کمک بزرگی می کند و باید با استفاده از ظرفیت شهرستان، اصلاحات فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.
وی نقش فرهنگ را در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، بسیار مهم توصیف کرد و افزود: اصحاب فرهنگ و هنر با تولید آثار و فرهنگسازی می توانند نقش بسزایی در تقویت و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
وی همچنین نوید داد که شبکه استانی صدا وسیما به صورت مستقل ایجاد و بخش بزرگی از طرفیت شهرستان ری در این شبکه منعکس شود.
ریشهرریفرماندارمذهبی
نظرات (0)
Add Comment