عملکرد سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۲۰ رتبه عالی گرفت/کاهش ۲۱ درصدی گلایه های شهروندی

به گزارش راگانیوز ، حمیدرضا رمضانی مدیر سامانه ۱۸۸۸ شهرداری منطقه با اعلام این مطلب گفت: سامانه نظارت همگانی شهرداری منطقه ۲۰ در یکساله گذشته از نظر رسیدگی کمی و کیفی، جذب و آموزش ناظران افتخاری، اقدامات فرهنگی و اجتماعی و مهمترین مصادیق گلایه مندی شهروندان، امتیاز ۹۵٫۹  از ۱۰۰ را کسب کرده است و حائز رتبه عالی شد.

رمضانی با بیان اینکه بنا به ارزیابی سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران و مقایسه با ارزیابی سال گذشته، امتیاز سامانه ۱۸۸۸ این منطقه از ۸۹٫۷ به ۹۵٫۹  ارتقاء یافته است افزود: امتیاز سامانه ۱۸۸۸ این منطقه در رسیدگی کمی۹۴٫۹ ،رسیدگی کیفی ۹۵٫۳ جذب و آموزش ناظران افتخاری ۹۶ ، اقدامات فرهنگی و اجتماعی ۱۰۰ و مصادیق گلایه مندی شهروندان  ۹۴٫۲اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار اعلامی، تعداد کل پیامهای سامانه ۱۸۸۸ این منطقه ۱۰۸۴ پیام بوده است گفت: وضعیت این منطقه به تفکیک نواحی و معاونت ها و ادارات تابعه از نظر کمیت رسیدگی به پیامها ۹۴٫۹ و از نظر کیفیت رسیدگی ۹۵٫۳ اعلام شده  است.

رمضانی با بیان اینکه با مقایسه مهمترین مصادیق پیامهای مردمی در سال ۹۵ با مدت مشابه سال ۹۴ ، میزان گلایه مندی ۲۱درصد کاهش داشته است تصریح کرد: لکه گیری آسفالت، امور مدیریتی(ورزشگاه، فضای سبز،مناسبت ها و …) ، سدمعبر دستفروشان، پرداخت حقوق کارگران پیمانکار، مزاحمت های صنفی و صنایع و مشاغل مزاحم از جمله مهمترین مصادیق پیامهای شهروندان در این سامانه بوده است

سامانهشهرریشهروندان
نظرات (0)
Add Comment