فرماندار ری از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای محله «علائین» شهرری خبر داد

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از اختصاص اعتبار ۴۰ میلیارد تومان برای رفع نیازهای محله «علائین» خبر داد و ابراز امیدواری کرد با این اعتبار بخشی از مشکلات اساسی این محله جنوبی تهران را با همکاری دستگاه‌ها و مدیریت شهری حل کنیم و سطح خدمات را به خوبی ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، هدایت الله جمالی پور در دیدار با مردم محله علائین در مسجد سیدالشهداء(ع) گفت: به درخواست مردم به منظور رسیدگی و بررسی مشکلات و مسائل محله علائین بازدیدهای خوبی با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شد که ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهینه سازی این محله اختصاص یافت که در این راستا اجرای پروژه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، شهری و ترافیکی ویژه محله علائین در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امنیت یکی از مشکلات اساسی مردم این محل بود، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسوولان ناجا، با تأمین زمین از سوی نیروی انتظامی و شهرداری در مکانی مناسب ساخت کلانتری در این محله با تأمین اعتبار توسط فرمانداری تا پایان شهریور سال آینده انجام خواهد شد.

جمالی پور با بیان اینکه پس از احداث بزرگراه آوینی تردد و دسترسی برای اهالی این محله سخت شده بود و از درخواست‌های جدی آن‌ها بود، ادامه داد: طرح اتصال خیابان سلمان فارسی به شهرک علائین با مطالعه و اجرای پروژه توسط شهرداری منطقه با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان توسط فرمانداری صورت خواهد گرفت.

فرماندار ویژه ری با تأکید بر ساخت فضاهای آموزشی مورد نیاز در این محله با تأمین اعتبار لازم از سوی فرمانداری برای ساخت مجموعه‌ها، تصریح کرد: وجود یک مرکز درمانی از دیگر نیازهای مهم و اساسی مردم این محله به شمار می‌رود که با تهیه زمین آن، هزینه احداث آن توسط فرمانداری پرداخت خواهد شد.

جمالی پور به ساخت دو مسجد برای ارتقای فرهنگ دینی و مذهبی تعهد کرد و گفت: امکان خرید زمین برای فرمانداری در این پروژه‌ها وجود ندارد ولی برای احداث موارد اعلام شده تا اعتبار مشخص شده به وعده خود عمل خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال یکی از اهالی به معضل قدیمی دکل‌های برق، این گونه پاسخ داد: وظیفه اصلی این کار با وزارت نیرو است ولی قول می‌دهیم اگر مشکل این محله برای حذف این دکل‌ها تا سقف ۴ میلیارد تومان انجام شود، فرمانداری این کار را انجام دهد.

بهسازی معابر، ایجاد فضای سبز، احداث پارک و یک مجموعه ورزشی از موارد مهم دیگری بود که فرماندار در پایان بر انجام و اجرای آن‌ها با همکاری شهرداری و سایر نهادها برای تأمین زمین و اقدامات مورد نیاز دیگر با بودجه فرمانداری تأکید کرد.

اتبارراگانیوزشهرریفرماندارمحله علایین
نظرات (0)
Add Comment