فرماندار ری از جمع آوری مراکز غیرمجاز تفکیک زباله شهرری خبر داد

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در جلسه شورای امنیت غذایی شهرستان ری اظهار داشت: هم اکنون وضعیت نگران کننده ای برای مردم محدوده این مراکز غیرمجاز ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: ساماندهی این مراکز و برخورد با زباله گردها باید با نظارت کافی و لازم و همراه با حفظ شان این افراد انجام شود.
جمالی پور عنوان کرد: باید مکانی مناسبی در فضای شهرری ایجاد شود و این مراکز در این مکان مشغول به فعالیت شوند تا این منطقه از آلودگی های زیست محیطی مصون نگه داشته شود.
وی یادآور شد: باید با عاملان تفکیک زباله‌‌های بدون مجوز و غیرقانونی برخورد جدی و بدون اغماض صورت گیرد، چرا که این روش کار موجب بروز بیماری های بسیاری برای افراد می شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه شناسایی متخلفان در این بخش باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: در مرحله اول به این افراد تعهد و تذکر داده شود و در صورت بی توجهی به تذکرات باید برخورد قاطعانه و قانونی صورت گیرد.
جمالی پور افزود: بخشداران موظف هستند تا به صورت جدی بر این موضوع نظارت کرده و نسبت به جمع آوری افراد مشکل ساز در این حوزه اقدام قانونی کنند.
وی ایجاد مرکز مشخص برای دریافت مجوز فعالیت در حوزه بازیافت را ضروری دانست و گفت: ۲ مرکز جهت ساماندهی تفکیک زباله ایجاد شود تا از فعالیت مراکز غیرقانونی جلوگیری شود.

راگانیوزشهرریغیرمجازفرماندارمرکز زباله
نظرات (0)
Add Comment