فرماندار ری: ظرفیت روستاها برای ورزش جوانان و نوجوانان فراهم شده است

به گزارش راگانیوز ؛ هدایت‌الله جمالی‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به افتتاح سالن ورزشی شهدای روستای قمی‌آباد اظهار کرد: در این پنج سال، مؤلفه‌های مهم مدنظر در شهرستان ری، آب شرب، راه و درمان بود و سعی کردیم همه مشکلات را با فراغ بال بیشتری رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: هر چند این خدمت‌رسانی برای مردم کافی نیست و باید تلاش بیشتری داشته باشیم و آرامش در امور به ما کمک می‌کند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: همه نهادها با همکاری و تعامل خود باعث این آرامش شدند و می‌توان به همکاری بخش‌های مختلف به‌خصوص هر 6 امام جمعه شهرستان ری اشاره کرد.

جمالی‌پور بیان داشت: رفع مسائل و دغدغه‌ها نیازمند تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌کردن بهتر به مردم است و امیدوارم این روحیه همدلی تداوم داشته باشد تا بتوانیم در بحث اشتغال نیز چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام و برنامه ششم توسعه را محقق سازیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار کرد: امروز یکی از نیازهای اساسی جوانان، مسأله ورزش است و قریب به ۹۵ درصد از ظرفیت روستاها برای ورزش جوانان و نوجوانان فراهم شده؛ ورزش باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات پیش‌رو می‌شود.

جمالی‌پور تأکید داشت: در بحث اشتغال، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام، تحقق برنامه ششم توسعه مد نظر است که به آن اهداف بلندمدت برسیم.

فارس

راگانیوزشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment