فرماندار شهرری : پهلوان تختی مرد فتوت و اخلاق بود

شهرری راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری تختی را پوریای زمان خود دانست و گفت: جهان پهلوان تختی مرد فتوت و اخلاق بود.

ˈهدایت الله جمالی پورˈروز سه شنبه در آیین چهل و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی که با حضور جمعی مردم، پشکسوتان و قهرمانان عرصه ورزش کشور در ابن بابویه شهرری برگزار شد اظهار داشت: جهان پهلوان تختی فردی دین مدار و عاشق میهن بود و در دل مردم کوچه و بازار پایگاه داشت.

وی افزود: غلامرضا تختی مردکشتی ایران و پهلوان کوچه و خیابان ایران زمین بود که هنوز بعد از گذشت 46 سال نام و آوازه او بر سر زبان هاست و تمام پهلوانان و ورزشکاران می بایستی این مرد اخلاق را اسوه خود قرار دهند.

معاون استاندار تهران، مردمی بودن جهان پهلوان تختی را از ویژگی بارز آن مرحوم دانست و گفت: در میان تمام خاطراتی که شاید دست نخورده در قلب بسیاری از هم نسل های جهان پهلوان ثبت شده، صفاتی همچون مردانگی، خوش اخلاق و داشتن روحیه پهلوانی دیده می شود.

جمالی پور اظهار امیدواری کرد، تمامی جوانان و ورزشکاران کشورمان این منش پهلوانی مرحوم تختی را الگوی خود قرار داده و همواره روحیه پهلوانی را در خود تقویت کنند.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیتختیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسالگردسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment