آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار شهرری : پهلوان تختی مرد فتوت و اخلاق بود

شهرری راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری تختی را پوریای زمان خود دانست و گفت: جهان پهلوان تختی مرد فتوت و اخلاق بود.

ˈهدایت الله جمالی پورˈروز سه شنبه در آیین چهل و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی که با حضور جمعی مردم، پشکسوتان و قهرمانان عرصه ورزش کشور در ابن بابویه شهرری برگزار شد اظهار داشت: جهان پهلوان تختی فردی دین مدار و عاشق میهن بود و در دل مردم کوچه و بازار پایگاه داشت.

وی افزود: غلامرضا تختی مردکشتی ایران و پهلوان کوچه و خیابان ایران زمین بود که هنوز بعد از گذشت 46 سال نام و آوازه او بر سر زبان هاست و تمام پهلوانان و ورزشکاران می بایستی این مرد اخلاق را اسوه خود قرار دهند.

معاون استاندار تهران، مردمی بودن جهان پهلوان تختی را از ویژگی بارز آن مرحوم دانست و گفت: در میان تمام خاطراتی که شاید دست نخورده در قلب بسیاری از هم نسل های جهان پهلوان ثبت شده، صفاتی همچون مردانگی، خوش اخلاق و داشتن روحیه پهلوانی دیده می شود.

جمالی پور اظهار امیدواری کرد، تمامی جوانان و ورزشکاران کشورمان این منش پهلوانی مرحوم تختی را الگوی خود قرار داده و همواره روحیه پهلوانی را در خود تقویت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.