فرماندار شهرستان ری: ایام الله دهه فجر نقطه اوج تعیین سرنوشت ملت ایران است

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دهه مبارک ایام الله فجر برگ زرین انقلاب اسلامی و نقطه اوج تعیین سرنوشت ملت ایران است.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین اندیشه و آرمانهای انقلابی و اسلامی امام راحل است و از این رو باید سعی شود تا مسایل روز جامعه را به اهداف بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی نزدیکتر و تحقق بخشید.

وی اظهار داشت: تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام از سوی مسوولین نظام اسلامی مایه دلگرمی ملت ایران و بویژه رهبری معظم انقلاب خواهد بود.

جمالی پور فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را در برهه کنونی بسیار مغتنم و حساس دانست و افزود: در این ایام دل بسیاری از دوستان و یاران ملت ایران شاد و در مقابل موجب عصبانیت دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

فرماندار ری تاکید کرد: امسال نیز سعی شده جشن های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده مردم و هرچه با شکوهتر از گذشته برگزار شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه در ایام دهه فجر طرح های بسیار خوبی با حضور مسوولان استان تهران در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، گفت: مسوولان شهرستان سعی دارند از فرصت پیش آمده ضمن اعلام عملکرد دستگاه ها، خدمات دولتی ارایه شده به مردم را طی یک سال گذشته بازگو کنند.

استاللهاوجایامایرانتعییندههریسرنوشتشهرریشهرستانفجرفرماندارملتنقطه
نظرات (0)
Add Comment