آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار شهرستان ری: ایام الله دهه فجر نقطه اوج تعیین سرنوشت ملت ایران است

راگانیوز- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دهه مبارک ایام الله فجر برگ زرین انقلاب اسلامی و نقطه اوج تعیین سرنوشت ملت ایران است.

ˈهدایت الله جمالی پورˈ روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین اندیشه و آرمانهای انقلابی و اسلامی امام راحل است و از این رو باید سعی شود تا مسایل روز جامعه را به اهداف بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی نزدیکتر و تحقق بخشید.

وی اظهار داشت: تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام از سوی مسوولین نظام اسلامی مایه دلگرمی ملت ایران و بویژه رهبری معظم انقلاب خواهد بود.

جمالی پور فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را در برهه کنونی بسیار مغتنم و حساس دانست و افزود: در این ایام دل بسیاری از دوستان و یاران ملت ایران شاد و در مقابل موجب عصبانیت دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

فرماندار ری تاکید کرد: امسال نیز سعی شده جشن های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده مردم و هرچه با شکوهتر از گذشته برگزار شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه در ایام دهه فجر طرح های بسیار خوبی با حضور مسوولان استان تهران در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، گفت: مسوولان شهرستان سعی دارند از فرصت پیش آمده ضمن اعلام عملکرد دستگاه ها، خدمات دولتی ارایه شده به مردم را طی یک سال گذشته بازگو کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.