آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خدمات توانبخشی هلال احمر ری در دهه فجر با تخفیف ویژه ارایه می شود

راگانیوز- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر شهرستان با تخفیف ویژه به مددجویان نیازمند خدمات ارایه می دهد.

 

ˈعلیرضا اکبریˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز می تواند خدمات مطلوبی را در بخش های مختلف ارتوپدی فنی (ارتز و پروتز)، توانبخشی فیزیکی(فیزیوتراپی)، کاردرمانی و دیگر خدمات توانبخشی به جانبازان و مددجویان و افراد کم برخوردار مراجعه کننده به این مرکز ارایه کند.

وی اظهار کرد: این خدمات با قیمت تمام شده به بیماران و مددجویان نیازمند ارایه می شود و سودی از آنان بابت اینگونه خدمات درمانی دریافت نمی شود و هدف تنها بالا بردن میزان رضایت مددجویان می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر ری همچنین از برپایی پایگاههای سلامت در خانه های داوطلب روستایی و پایگاههای بسیج شهرستان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

وی اجرای طرح جهاد فجر، ویزیت رایگان، تست قند خون و فشارخون در کانون های روستایی هلال احمر و برگزاری مسابقات ورزشی، نقاشی و فرهنگی بین اعضای جوانان و غنچه های هلال احمر و برگزاری جشن انقلاب برای غنچه های عضو را ازدیگر برنامه های اعضای جوانان جمعیت هلال احمر ری بیان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.