فعالیت تیم های ویژه شبکه بهداشت ری تا پایان روز پانزدهم خرداد ادامه دارد

به گزارش راگانیوز کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط با اشاره به حضور زائران و عزاداران   حضرت امام خمینی (ره) از حضور فعال تیم‌های بازرسی این شبکه تا پایان روز پانزدهم خردادماه خبر داد.

کاسب در این رابطه گفت: از ابتدای مراسم تا صبح روز چهاردهم بیش از صد و نود مورد بازدید توسط بازرسان شبکه انجام‌شده است. صد و پنجاه مورد بازدید از مراکز اسکان، سی‌وسه بازدید از مراکز بین‌راهی و بازدید از آشپزخانه‌های تهیه غذا تنها بخشی از فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط شبکه است.

دویست مورد کلر سنجی، نمونه‌برداری از آب آشامیدنی مراکز اسکان و ایستگاه‌های صلواتی و توزیع مواد گندزدا از دیگر فعالیت‌های است که در راستای حفظ و تأمین سلامت زائران  انجام‌شده است.

مهندس کاسب با اشاره به تجمع زائران در اطراف بهشت‌زهرا و حرم حضرت عبدالعظیم گفت: بیشتر بازرسی‌ها در مناطق کهریزک، شورآباد، باقرشهر، حسن‌آباد و شهرری که محل تجمع عزاداران است انجام می‌شود و همه‌روزه گروه‌های بازرسی در این مناطق حاضر هستند.

وی در پایان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این بازدیدها تا پایان روز پانزدهم که احتمال حضور مسافران وجود دارد ادامه خواهد داشت.

ادامهبهداشتتاتیمخردادداردروزریشبکهشهرریفعالیتهایپانزدهمپایان
نظرات (0)
Add Comment