آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فعالیت تیم های ویژه شبکه بهداشت ری تا پایان روز پانزدهم خرداد ادامه دارد

به گزارش راگانیوز کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط با اشاره به حضور زائران و عزاداران   حضرت امام خمینی (ره) از حضور فعال تیم‌های بازرسی این شبکه تا پایان روز پانزدهم خردادماه خبر داد.IMG_20150604_114537

کاسب در این رابطه گفت: از ابتدای مراسم تا صبح روز چهاردهم بیش از صد و نود مورد بازدید توسط بازرسان شبکه انجام‌شده است. صد و پنجاه مورد بازدید از مراکز اسکان، سی‌وسه بازدید از مراکز بین‌راهی و بازدید از آشپزخانه‌های تهیه غذا تنها بخشی از فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط شبکه است.

دویست مورد کلر سنجی، نمونه‌برداری از آب آشامیدنی مراکز اسکان و ایستگاه‌های صلواتی و توزیع مواد گندزدا از دیگر فعالیت‌های است که در راستای حفظ و تأمین سلامت زائران  انجام‌شده است.

مهندس کاسب با اشاره به تجمع زائران در اطراف بهشت‌زهرا و حرم حضرت عبدالعظیم گفت: بیشتر بازرسی‌ها در مناطق کهریزک، شورآباد، باقرشهر، حسن‌آباد و شهرری که محل تجمع عزاداران است انجام می‌شود و همه‌روزه گروه‌های بازرسی در این مناطق حاضر هستند.

وی در پایان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این بازدیدها تا پایان روز پانزدهم که احتمال حضور مسافران وجود دارد ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.