فیلم مستند شهیدان خدابنده لو در شهرری ساخته می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از « روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری » ، نقی فرخی معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری چندی پیش در نشست مشترک باابوالحسنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از توافق ساخت فیلم مستند شهیدان خدابنده لو در شهرستان ری خبر داد و گفت : شهیدان زنده اند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .

وی افزود : ثبت و ضبط خاطرات مادران شهداکه ارزشمندترین افراد جامعه هستند و نشان دادن سیره معنوی شهدای والامقام می تواند نقش اساسی و مهمی در تقویت روحیه ایثار و خودگذشتگی در جوانان داشته باشد.

فرخی گفت :ساعاتی پیش گروه ساخت مستند فیلم شهدا در  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی صدیقه عبدالهی کارشناس فرهنگی بنیاد ری در منزل شهیدان خدابنده لو حضور پیدا کرد و ساخت فیلم خود را آغاز کرد.

گفتنی است شهید زین العابدین خدابنده لو در تاریخ هشتم شهریور ماه هزارو سیصدو چهل و دو در شهرری بدنیا آمد و در تاریخ بیست و پنجم خردادماه هزارو سیصدو شصت و دو به فیض شهادت نائل آمد.

شهید محسن زین العابدین خدابنده لو در تاریخ بیست و پنجم فروردین ماه هزارو سیصدو چهل و هشت در شهرری بدنیا آمد و درتاریخ بیست و یکم دی ماه هزارو سیصدو شصت و پنج به فیض شهادت نائل آمد.

شهداشهرریفیلم
نظرات (0)
Add Comment