قدردانی از مدیریت شهری باقرشهر به پاس تلاش در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

 به گزارش راگانیوز ، حسین نصرالله در آستانه بهره‌برداری از میدان امیر سرلشکر شهید حسین چله‌دوان و بهره‌برداری از بالگرد و تندیس این شهید والامقام در باقرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، رنگ و بوی ایثار و شهادت، مقاومت و پیروزی دارد.

وی گفت: در دیدار با خانواده معظم شهید چله‌دوان پیشنهاد شد ماکت بالگرد و تندیس این شهید والامقام ساخته شود و به مجموعه شهر نیز وعده همکاری با آن‌ها را دادیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که از سوی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر صورت گرفت، با ساخت ماکت بالگرد و تندیس شهید چله‌دوان موافقت شد.

وی بیان داشت: پس از آن احداث میدان شهید چله‌دوان در دستور کار مدیریت شهری باقرشهر قرار گرفت و امروز پس از اتمام این پروژه و ساخت ماکت بالگرد و تندیس شهید چله‌دوان در این میدان نصب شده است.

نصرالله با اشاره به ضرورت وجود المان‌های شهری با موضوع ایثار و شهادت عنوان کرد: وجود المان‌های شهری و تندیس‌های هنری این سؤال را در ذهن نسل جوان ایجاد می‌کند که این عزیزان چه کسانی هستند و چرا تندیس آن‌ها ساخته شده است و می‌توانند پاسخ حداقلی خودشان را در ارتباط با این سؤالات از شهروندان دریافت کنند.

وی هنر را عنصری تاثیرگذار در راستای انتقال فرهنگ غنی ایثار و شهادت دانست و گفت: امید است با بهره‌گیری از ظرفیت هنر و … پیام شهدا را به نسل جوان منتقل کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره‌گیری از هنر برای انتقال پیام انقلاب به نسل جوان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات ارزان، تاثیرگذار و ماندگار انجام دهید.

وی از مجموعه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر پوردستان، هوانیروز ارتش، شورای اسلامی باقرشهر، شهرداری باقرشهر و امور ایثارگران شهرداری باقرشهر به‌منظور ساخت ماکت بالگرد و تندیس شهید چله‌دوان، احداث میدان و نصب ماکت و تندیس در این میدان تقدیر و تشکر کرد.

نصرالله تاکید کرد: شورای اسلامی و شهرداری باقرشهر گام‌های جدی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برمی‌دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در پایان تصریح کرد: خدا را شاکریم که مجموعه شهرستان ری در حوزه ایثار و شهادت متحد و یکصدا به میدان می‌آیند و جا دارد در این مجال از شهرداری منطقه 20، شهرداری کهریزک و … به‌ویژه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر برای انجام این اقدامات تاثیرگذار و ماندگار قدردانی کنم.

باقرشهربسیجشهرری
نظرات (0)
Add Comment