لزوم افزایش قدرت دفاعی کشور/ مانورهای موشکی سپاه ضروری است

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی و دشمن شکن شهرری که با حضور پرشور مردم خداجو در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) شهرری برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا رمز توسعه و پیشرفت دنیوی و اخروی بشریت است.

وی با اشاره به تاکید دین مبین اسلام به شادی و سرور گفت: در دین مبین اسلام انسان حق ندارد در مواجه با افراد با روحیه خشن و غم‌زده برخورد کند.

امام جمعه موقت شهرری افزود: دین مبین اسلام بر شادی مثبت و تاثیرگذار تاکید دارد.

وی عنوان کرد: مسلمانان معتقدند شادی پیوست‌هایی به‌همراه دارد، زمان، مکان و هدف مقدس از پیوست‌های شادی در دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به فرارسیدن 13 فروردین ماه بیان داشت: روز طبیعت، روز تاریخی و سنتی است. باید در این روز به طبیعت، نعمت‌های الهی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مدیریت شهری و … در توسعه فضای سبز و … احترام گذاشته شود و محافظت شود. هیچ‌کس حق ندارد به حقوق شهروندی تجاوز کرده و طبیعت را ضایع کند.

کتاب کودک به سبد خانواده‌ها اضافه شود/کتاب کودک به سیسمونی کودکان افزوده شود

وی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کتاب کودک بر اهمیت نقش کتابخوانی در خانواده تاکید کرد و افزود: باید کتاب کودک به سبد خانواده‌ها افزوده شود.

امام جمعه موقت شهرری تاکید کرد: خانواده‌ها باید در کنار اقلامی که در سیسمونی کودکان می‌گذارند کتاب کودک را نیز به این اقلام بیفزایند و انگیزه کتابخوانی را از کودکی به خانواده‌ها تزریق کنند.

پیروزی‌های غرورآفرین سوریه با تکیه به ظرفیت‌های داخلی است

ابراهیمی با اشاره به پیروزی‌های غرور آفرین ارتش سوریه عنوان کرد: پیروزی ارتش سوریه به‌واسطه تکیه بر توانمندی‌های داخلی این کشور به‌دست آمده است.

وی ادامه داد: این پیروزی به قدری افتخار آفرین بود که حتی آمریکایی‌ها و غربی‌ها نیز به عظمت آن اعتراف کردند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به این‌که پیروزی اخیر ارتش سوریه پیام‌هایی نیز برای ملت ایران داشته است، عنوان کرد: این موفقیت‌های ارتش سوریه بر این تاکید دارد که تکیه بر توان داخلی سبب پیشرفت‌های روز افزون می‌شود.

مانورهای موشکی سپاه ضرورت دارد

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مانورهای موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مانورهای موشکی سپاه یک ضرورت است. گفتمان موشک و قدرت دفاعی در کنار گفتمان انقلاب و … ضروری است.

ابراهیمی در واکنش به اظهارات برخی افراد مبنی بر این‌که «فردای دنیا، فردای مذاکره است، دنیای موشک نیست»، گفت: کسانی که می‌گویند روزگار موشک گذشته است در مقابل منطق قرآن موضع‌گیری می‌کنند.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام همواره بر قدرت دفاعی، موشکی و هم گفتمان منطق و استدلال تاکید دارد.

انتهای پیام/2462/ن30

جمعهریشهررینماز
نظرات (0)
Add Comment