مانور خروج اضطراری در تمامی مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، صمد مومنی نژاد دبیر کمیته پدافند غیر عامل ناحیه یک شهرری با اعلام این خبر افزود: در سال جاری با هماهنگی های صورت گرفته از ماه گذشته با مدارس و همچنین استفاده از امکانات دیگر دستگاه های امدادی شهرستان مانور خروج اضطراری که از جمله فعالیت های مهم در امر کاهش تلفات انسانی در زمان وقوع بحران است در تمامی مدارس این ناحیه برگزار شد.
کارشناس مسئول حراست ناحیه یک شهرری ادامه داد: دانش آموزان از هفته های قبل کم کم با خطرات و حوادث وقوع حوادث طبیعی آشنا شده و آموزش های لازم در خصوص نقاط امن و اقدامات ایمن در برخود با سوانح و حوادث طبیعی را می بینند تا در نهایت در زمان مانور بتوانند بهترین اقدام را انتخاب کنند.
مومنی نژاد افزود: برگزاری اینگونه مانور ها و ارائه آموزش ها می تواند موجب کاهش تلفات انسانی که مهمترین سرمایه کشور می باشد کمک شایانی نماید که این خود از مهمترین عوامل پدافند غیر عامل می باشد.
دبیر کمیته پدافند غیر عامل ناحیه یک شهرری خاطر نشان کرد: به حمد الله در سال جاری با همراهی اعضای محترم شورای معاونین و سایر بخش های دست اندرکار امر پدافند غیر عامل برنامه ریزی های خوبی در خصوص بزرگداشت این هفته در تمامی مدارس صورت گرفته است تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص اصل پدافند که زیرساخت اصلی کشور و پایه مهم برای اقتصاد مقاومتی و حفظ منابع و سرمایه های کشور است مورد اجرا قرار گیرد.
گفتنی است در ادامه این مانور که با حضور مدیر و اعضای شورای معاونین ناحیه یک شهرری به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه صدیقه طاهره(س) برگزار شد، مسعود بیطرفان عضو انجمن پدافند غیر عامل کشور به تشریح اصول و مبانی پدافند غیر عامل برای دانش آموزان پرداخت.
شهرریمانورمدارس
نظرات (0)
Add Comment