مجاهدت جانبازان هرگز از ذهن ملت ایران نمی رود

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در مراسم تجلیل از جانبازان فرهنگی ضمن تبریک سالروز میلاد  سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و تبریک این روز به پاسداران از آن امام همام به عنوان بزرگ پاسدار دین نام برد و گفت: امام حسین علیه السلام در زمانی که  دین  دچار انحراف شده بود یک انقلاب فرهنگی و جهادی انجام داد و با اهدا خونش از دین پاسداری کرد.
وی همچنین در وصف حضرت ابالفضل (ع) جانباز دشت کربلا با بیان اینکه ظاهر و باطن عباس نورانی، چشمگیر و پرجاذبه بود افزود: ظاهرش هم آیینه باطنش بود، سیمای پر فروغ و تابنده ‏اش او را همچون ماه، درخشان نشان می‏داد و در میان بنی هاشم، که همه ستارگانِ کمال و جمال بودند، اباالفضل همچون ماه بود؛ از این رو او را «قمر بنی هاشم» می نامند.
شاهچراغی افزود: جانبازان عزیز در مسیر مجاهدتهاى خود بخشى از جسم و سلامتى‏شان را در راه خدا انفاق کردند و این نشان افتخاری است که آنان در آخرت با بوی خوش مشک وارد محشر  می شوند.
امام جمعه شهرری افزود: از سویی نیروی تقوا، دیانت و تعهّدحضرت ابالفضل (ع)  بسیار بود و از سویی هم از قهرمانان بزرگ اسلام به‏ شمار می‏ آمد.
وی کرامت و بزرگواری و عزّت نفس و جاذبه سیما و رفتارجانباز کربلا را  یادگاری از همه عظمتها و جاذبه‏ های بنی‏ هاشم عنوان کرد و ایشان را مبارزی خدا دوست و سلحشوری آشنا با راز و نیازهای معرفی کرد.
شاهچراغی جانبازان هشت سال دفاع مقدس را از برترین انسانهایی دانست که بادرک عمیقی از معرفت به درجه جانبازی نائل آمده اند .
امام جمعهشهرری
نظرات (0)
Add Comment