مراسم تجلیل از کارگران نمونه دهیاری قمصر برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شواری اسلامی قمصر ، در این مراسم علی فرجی ضمن تبریک روز کار و کارگر ، در سخنانی کارگران را بازوی پر توان کشور دانست که موجب رشد و شکوفایی هر جامعه می باشند.

فرجی در سخنان خود این روز را به تمام کارگران زحمتکش دهیاری قمصر تبریک گفت و افزود : دهیاری قمصر با تلاش شبانه روزی شما عزیزان توانسته است رضایت خاطر اهالی گرانقدر را فراهم نماید.

وی افزود : تکریم کارگران عزیز وظیفه تک تک ما می باشد و باید گفت از اینکه این عزیزان ما را در ساختن روستایی آباد و شایسته فرزندانمان با دستهای پینه بسته خود یاری می نمایند باید تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

دهیار قمصر گفت: توجه به جایگاه کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسائلی است که در نگاه معصومین (ع) نیز به وضوح تشریح و تبیین شده است و گرامیداشت روز جهانی کارگر تعظیم به کار و تلاش بندگانی است که در راه پیشرفت امور جامعه قدم بر میدارند .

وی در ادامه گفت : باید تشکر ویژه ای هم از خانواده های کارگران عزیز نمود که با سعه صدر، از این قشر زحمتکش و همیشه در صحنه جامعه حمایت می نمایند.

قابل ذکر است در این مراسم از کارگران منتخب دهیاری آقایان(محمد وحیدی و ایرج میناوخش) با اهدا جوایز ارزشمندی تجلیل به عمل آمد.


دهیاریشهرریقمصرکارگر
نظرات (0)
Add Comment