آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم تجلیل از کارگران نمونه دهیاری قمصر برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شواری اسلامی قمصر ، در این مراسم علی فرجی ضمن تبریک روز کار و کارگر ، در سخنانی کارگران را بازوی پر توان کشور دانست که موجب رشد و شکوفایی هر جامعه می باشند.

فرجی در سخنان خود این روز را به تمام کارگران زحمتکش دهیاری قمصر تبریک گفت و افزود : دهیاری قمصر با تلاش شبانه روزی شما عزیزان توانسته است رضایت خاطر اهالی گرانقدر را فراهم نماید.

وی افزود : تکریم کارگران عزیز وظیفه تک تک ما می باشد و باید گفت از اینکه این عزیزان ما را در ساختن روستایی آباد و شایسته فرزندانمان با دستهای پینه بسته خود یاری می نمایند باید تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

دهیار قمصر گفت: توجه به جایگاه کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسائلی است که در نگاه معصومین (ع) نیز به وضوح تشریح و تبیین شده است و گرامیداشت روز جهانی کارگر تعظیم به کار و تلاش بندگانی است که در راه پیشرفت امور جامعه قدم بر میدارند .

وی در ادامه گفت : باید تشکر ویژه ای هم از خانواده های کارگران عزیز نمود که با سعه صدر، از این قشر زحمتکش و همیشه در صحنه جامعه حمایت می نمایند.

قابل ذکر است در این مراسم از کارگران منتخب دهیاری آقایان(محمد وحیدی و ایرج میناوخش) با اهدا جوایز ارزشمندی تجلیل به عمل آمد.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.