مراسم سوگواری پایان ماه صفر در حرم عبدالعظیم(ع) و مرقد امام خمینی(ره) برگزار می شود

به گزارش راگانیوز ، روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(ره) در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم عزاداری شب بیست و هشتم صفر یکشنبه شب(۷ آذر) با حضور امت خداجو، هیأت های مذهبی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اعضای بیت شریف امام راحل(ره) همراه با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) برگزار می شود.

این اطلاعیه افزوده است: این مراسم از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود و حجت الاسلام رستگاری در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
همچنین آستان مقدس عبدالعظیم(ع) در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم نورانی قرائت زیارت پیامبر(ص) از راه بعید همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) صبح روز دوشنبه(۸ آذر) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار میشود.
این مراسم از ساعت ۱۰ صبح با قرائت قرآن و جمع خوانی توسط جمعی از خدمتگزاران آستان مقدّس آغاز و سپس قرائت زیارت پیامبر از راه بعید توسط احمد زین العابدین فرد انجام می شود و پس از قرائت زیارتنامه، حجت الاسلام حائری زاده سخنرانی می کند.
این مراسم از طریق سایت آستان مقدّس به آدرس www.abdulazim.com بصورت مستقیم پخش خواهد شد.
همچنین مراسم سوگواری شب شهادت حضرت امام رضا(ع) سه شنبه ۹ آذرماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام فرشاد یزدی و قرائت دعای توسل و مرثیه سرائی توسّط ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.

حرم مطهرشهرریصفر
نظرات (0)
Add Comment