مراسم پر فیض دعای عرفه معطر به حضور پیکر دو شهید گمنام در مصلی بزرگ باقرشهر

به گزارش راگانیوز مسئول ستاد نماز جمعه باقرشهر با اعلام این خبر گفت : فردا ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر مراسم پرفیض دعای عرفه و گرامیداشت شهدای منا معطر به حضور پیکر دو شهید گمنام و با اهتزاز پرچم گنبد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه هر ساله مراسم دعای معنوی عرفه با شکوه خاصی در باقرشهر برگزار می شود ، اظهار داشت :مردم متدین و ولایت مدار باقرشهر و کهریزک هر سال با حضور گسترده خود در این مراسم معنوی شرکت کرده و شور و حال معنوی به این مراسم روحانی و عرفانی با حضور خود می بخشند که امسال نیز انتظار می رود مردم خداجو حضور پر رنگ تری نسبت به سال های گذشته داشته باشند .

اسدی در ادامه افزود : گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا که اولین سالگرد پروازشان است در کنار پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام یکی دیگر از برنامه های فردا می باشد  و همچنین پرچم گنبد مبارک حضرت اباعبدالله الحسین در این مراسم به اهتزاز در خواهد آمد .

مسئول ستاد نماز جمعه باقرشهر در پایان ضمن دعوت از مردم شریف باقرشهر برای شرکت در نماز عید قربان، یادآور شد : نماز عید قربان روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۸ صبح در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار خواهد شد .

باقرشهردعا عرفهشهررینمز