آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مراسم پر فیض دعای عرفه معطر به حضور پیکر دو شهید گمنام در مصلی بزرگ باقرشهر

img_20160910_230721

به گزارش راگانیوز مسئول ستاد نماز جمعه باقرشهر با اعلام این خبر گفت : فردا ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر مراسم پرفیض دعای عرفه و گرامیداشت شهدای منا معطر به حضور پیکر دو شهید گمنام و با اهتزاز پرچم گنبد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه هر ساله مراسم دعای معنوی عرفه با شکوه خاصی در باقرشهر برگزار می شود ، اظهار داشت :مردم متدین و ولایت مدار باقرشهر و کهریزک هر سال با حضور گسترده خود در این مراسم معنوی شرکت کرده و شور و حال معنوی به این مراسم روحانی و عرفانی با حضور خود می بخشند که امسال نیز انتظار می رود مردم خداجو حضور پر رنگ تری نسبت به سال های گذشته داشته باشند .

اسدی در ادامه افزود : گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا که اولین سالگرد پروازشان است در کنار پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام یکی دیگر از برنامه های فردا می باشد  و همچنین پرچم گنبد مبارک حضرت اباعبدالله الحسین در این مراسم به اهتزاز در خواهد آمد .

مسئول ستاد نماز جمعه باقرشهر در پایان ضمن دعوت از مردم شریف باقرشهر برای شرکت در نماز عید قربان، یادآور شد : نماز عید قربان روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۸ صبح در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار خواهد شد .

نظرات بسته شده است.