مراسم گرامیداشت ۹ دی در مسجد فیروز آبادی شهرری برگزار شد

به گزارش راگانیوز  حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم، سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰، علی طلوعی فرمانده سپاه ناحیه عبدالعظیم(ع) از جمله مسئولان حاضر در این مراسم پرشور و مردمی بودند.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: فتنه سال ۸۸ یک طراحی بزرگ دشمن برای ایجاد آنارشیسم و هرج و مرج در داخل ایران برای دلسرد کردن مردم از انقلاب و سرنگونی آن بود که به حول و قوه الهی این امر محقق نشد و فتنه گران رسوا شدند.
حجت الاسلام حسن نوروزی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ خسارت های مادی و معنوی زیادی را به کشور وارد کرد بیان داشت: ۳۰۰ هزار میلیارد خسارت در تراز تجاری و نفتی ایران، ۳۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت دیه شهروندان، ۶۳ میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی شهرداری تهران، ۵۰ میلیارد تومان خسارت به بانک ها و موسسات مالی شهر تهران و به آتش کشیده شدن ۷۹ باب مغازه بخش کوچکی از خسارات این فتنه بود که به کشور تحمیل شد.
وی ادامه داد: تشدید تحریم های ظالمانه، اخلال در کارکرد بانک های ایران در سطح بین الملل، کاهش سرمایه گذاری داخلی و خارجی، خروج سرمایه های درونی کشور، توقف سیل پیشرفت کشور و اختلال در بازار ارز از دیگر دستاوردهای نامبارک این فتنه برای کشور بوده است.
نوروزی با بیان اینکه دشمنان اسلام و کشور همواره بعد از پیروزی انقلاب در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی بودند خاطر نشان کرد: دشمنان زمانی که دیدند نمی توانند از طریق جنگ رو در رو ملت ایران را شکست دهند به سمت سیاست های جنگ نرم رفتند و ارزش ها و آرمان های ملی و مذهبی ملت ایران را هدف قرار دادند.
وی ادامه داد: دشمنان جنگ نرم را با مضامینی چون جدایی دین از سیاست، جدایی مردم از مبانی مبارزه و جهاد، امام حسین(ع) و عاشورا برضد ملت ایران آغاز کردند.
نوروزی خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ با برنامه ریزی کشورهای انگلستان، اسرائیل و آمریکا طراحی شد و توسط چند حزب سیاسی در کشور اجرا شد.
وی اضافه کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی وقتی جسارت فتنه گران را در آتش زدن مساجد، تکیه های امام حسین(ع) و قرآن دیدند نتوانستند بی تفاوت باشند و با یک شور و حال مثال زدنی به خیابان ها ریختند و جلوی فتنه گران می دادند ایستاده و جواب دندان شکنی به عناصر خود فروخته داخلی و دشمنان خارجی نظام دادند و یوم الله ۹ دی را رقم زدند.

9 دیشهرریمسجد فیروز آبادی
نظرات (0)
Add Comment