مردم با مدیریت مصرف آب به استقبال از بهاری سبز بروند

به گزارش راگانیوز، اصغر کنگرلو گفت: سال جدید در راه است و شهروندان در این روزهای پایانی سال مشغول خانه‌تکانی منازل خود هستند. در سال‌های گذشته ما همواره شاهد افزایش چشمگیر مصرف آب در ماه پایانی سال به دلیل انجام این سنت نیکو و کهن ایرانی بودیم که امیدواریم امسال شهروندان گرامی با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و کمبود شدید منابع آبی با صرفه‌جویی و مدیریت مصارف امکان دسترسی همه شهروندان به آب را فراهم کنند و همه با هم به استقبال بهاری سبز و شاداب برویم.

وی با اعلام اینکه طبق آمارها در روزهای پایانی سال‌های گذشته شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی مصرف آب در هنگام خانه‌تکانی بوده‌ایم، افزود: این حجم از افزایش مصرف آب افزون بر فشار بر منابع آبی و کاهش منابع در دسترس، فشار مضاعفی بر تأسیسات و شبکه‌های آب‌رسانی وارد می‌کند و در برخی موارد امکان دسترسی همگانی را دچار مشکل می‌کند از شهروندان درخواست می‌کنیم که با مدیریت مصرف آب در هنگام خانه‌تکانی شرکت آب و فاضلاب منطقه 6- شهرری را در خدمت‌رسانی و سقایی تمامی شهروندان یاری کنند.

معاون بهره‌برداری آبفای منطقه 6- شهرری خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات‌رسان و گروه‌های امدادی شرکت در نواحی چهارگانه شهر تهران و پست‌های امداد شهرهای زیرپوشش از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی در آمادگی کامل جهت خدمات‌رسانی هستند و شهروندان گرامی در صورت نیاز به هر خدمتی در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند از طریق شماره تماس 122 با مراکز امدادی ما ارتباط برقرار کنند تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن برای برطرف‌کردن مشکل آن‌ها اقدام کنند.

کنگرلو با آرزوی درپیش‌بودن سالی سرشار از سلامتی و بهروزی برای تمامی مردم منطقه ابراز امیدواری کرد تا با مدیریت مصرف آب در هنگام خانه‌تکانی، همه با هم به استقبال سال نو و بهاری سبز و پرآب برویم.

نظرات (0)
Add Comment