مردم بی‌صبرانه منتظر سفر رئیس جمهور هستند

به گزارش راگانيوز ، هدایت‌الله جمالی‌پور  با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان ری اظهار داشت: قطعاً سفر رئیس جمهور به شهرستان ری برکاتی را به‌همراه خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به عنایت ویژه رئیس جمهور به شهرستان ری در مراسم استقبال نیز مردم شهرستان ری به‌طور ویژه و شایسته از میهمان خود استقبال می‌کنند.

معاون استاندار تهران با اشاره به وحدت و همدلی مسئولان و مدیران شهرستان ری خاطرنشان کرد: شهرستان ری فضایی یکپارچه دارد که این مهم از نعمت‌های الهی است و امید است این وحدت و همدلی را در شهرستان ری ماندگار باشد و ما نیز به عنوان خادمان مردم پاسدار و حافظ این نعمت الهی باشیم.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب هوشمندانه سال جاری را با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری کردند، تحقق این مهم از ابتدای سال جاری در دستور کار تمام دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان قرار گرفته است و به واقع می‌توان گفت این شعار مهم در شهرستان ری طنین انداز شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری سفر رئیس جمهور به ری را نیز نماد تحقق این شعار خواند و تاکید کرد: آحاد مختلف جامعه با سلایق سیاسی گوناگون در سفر رئیس جمهور به استقبال رئیس دولت یازدهم آمده و همدلی و هم‌زبانی مردم مومن و ولایی ری همانند گذشته را به رخ می‌کشند.

ريسفرشهرداريشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment