مرکز آموزش دختران معلول منطقه 20 تهران حمایت می‌شود

به گزارش راگانیوز ، زهرا سادات مشیر مشاور شهردار تهران در امور بانوان لحظاتی پیش در جریان بازدید از مرکز مهارت آموزی دختران معلول در منطقه 20، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های این مرکز اظهار داشت: تلاش شبانه روزی انسان‌های شریفی که در این مرکز فعالیت دارند و به اقشار خاصی از جامعه خدمت می‌کنند بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

وی گفت: تلاش گران این مرکز مهارت آموزی، با ارائه آموزش‌های هنری به دختران معلول باعث می شوند این افراد با شرایط خاصی که دارند، در مسیری از توانمندی قرار بگیرند.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان ادامه داد: بازدید از مرکز آموزشی دختران معلول با هدف رسیدگی به این مرکز طراحی شده است تا از سوی شهرداری منطقه 20 مورد حمایت قرار گیرند.

حمایت از اقشار خاص جامعه از اولویت‌های مدیریت شهری است

سید احمد صفوی، شهردار منطقه 20 تهران نیز در جریان این بازدید با اشاره به این‌که حمایت از اقشار خاص جامعه از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: به دنبال رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توانمند سازی اقشار کم برخوردار، در یک دهه گذشته بیش از 20 مرکز کارآفرینی و مهارت آموزی کوثر ویژه بانوان سرپرست خانوار در این منطقه جنوبی راه‌اندازی شده است و در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 400 کارآفرین فعال هستند.

وی فعالیت مرکز مهارت آموزی دختران معلول را نیز مثبت ارزیابی کرد و افزود: آمادگی حمایت و مساعدت با این مرکز آموزشی را داریم و از تمام توان مدیریت شهری برای بهتر شدن شرایط فعالیت این مرکز استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فارس، بازدید از مرکز آموزش دختران معلول منطقه 20 با حضور مشاور شهردار تهران در امور بانوان، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران، رئیس ستاد توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار شهرداری تهران، رئیس فعالیت‌های مذهبی شهرداری تهران، شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و نمایندگان بهزیستی شهرستان ری انجام شد.

شهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment