مسئولین ثلاث باباجانی خواستار تداوم فعالیت شهرداری منطقه 20 / اعزام دومین تیم عملیاتی برای رفت و روب

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی مدیر عملیات اجرایی مستقر در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی گفت: در جلسه مشترکی که با حضور معاون شهردار تهران با فرماندار، رئیس شورای شهر و شهردار شهرهای تازه آباد و ازگله برگزار شد، مسئولین محلی شهرستان ثلاث باباجانی ضمن رضایت از روند فعالیت های انجام شده در خصوص رفت و روب، خواستار تداوم خدمات شهرداری منطقه 20 در این شهرستان شدند.

صفوی با اشاره به اینکه فعالیت تیم عملیاتی منطقه 20 از 28 آبان آغاز شده است، افزود: دومین تیم اجرایی این منطقه با جایگزینی گروه اول، از 4 آذر مشغول به خدمت و اجرای رفت و روب شهری شده اند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: شستشوی معابر، جداول و مخازن، لایروبی انهار، جمع آوری زباله، توزیع کیسه های زباله از جمله مهمترین اقدامات روزانه ای است که از سوی تیم اجرایی منطقه 20 در شهرهای تازه آباد و ازگله انجام می شود.

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری تهران پس از جلسه مشترک با مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی از اردوگاه های اسکان اضطراری بازدید و با زلزله زدگان گفتگو کرد.

باباجانیرفت و روبزلزلهشهرداري منطقه 20شهرداري منطقه 20 تهرانشهرداری منطقه 20شهرداری منطقه 20 شهرریشهرداری منطقه 20 ناحیه 1شهرداری منطقه 20 ناحیه 2شهرداری منطقه 20 ناحیه 5شهرداری منطقه 20 ناحیه 6شهرداری منطقه 20 ناحیه 7شهرداری منطقه 20+آدرس
نظرات (0)
Add Comment