مسیر راهپیمایی روز 13 آبان شهرری اعلام شد

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی به تعامل مدیریت شهری و دیگر نهادهای شهری این منطقه برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم اشاره کرد و ادامه داد: فضاسازی محیطی، تامین ایمنی مسیر و استقرار جایگاه های فرهنگی برای این تجمع حماسی و ارزشی پیش بینی شده است تا این مراسم باشکوه تر از پیش انجام شود.

وی به ویژه برنامه های فرهنگی و مناسبتی منطقه 20 اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های فرهنگی و مناسبتی مدیریت شهری این منطقه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان رزمنده و جهادگر دوران دفاع مقدس و ده ها برنامه ارزشی به مناسبت یوم الله 13 آبان در این منطقه جنوبی تدارک دیده شده است.

مسلمی با بیان اینکه برپایی تورهای آموزش محور دانش آموزی در ایستگاه های مترو و حمل ونقل عمومی با همکاری بوستان ترافیک از دیگر برنامه های این مناسبت است، عنوان داشت: تمامی سراهای محله نواحی هفتگانه و مدارس منتخب نیز میزبان ده ها برنامه فرهنگی و آموزشی به مناسبت روز دانش آموز خواهند بود که برپایی نمایشگاه، مسابقه های هدفمند، کارگاه های آموزشی، نمایش های میدانی از جمله این برنامه ها است. روز ۱۳ آبان همزمان با کشتار جمعی دانش‌آموزان معترض به حکومت پهلوی در سال ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

13 ابانشهرریمسیر
نظرات (0)
Add Comment