مشکلات مالی نیروی انتظامی اصلی ترین علت تشکیل نشدن فرماندهی انتظامی در ری است

به گزارش راگانیوز ، محمد شریعتمداری روز شنبه در حاشیه اجلاس فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداران و بخشداران استان تهران در فرمانداری شهرری به خبرنگاران گفت: وزیر کشور دستورات لازم را در خصوص تبدیل سرکلانتری ری و شمیرانات ابلاغ کرده است و اقدامات بعدی بر اساس اولویت ها و مسائل مالی نیروی انتظامی باید اجرا شود.
وی در خصوص بیان نشدن اسم شهرستان ری در کنار شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اداره امور شهرستان ری با توجه به وسعت و جمعیت این شهر در حوزه شوراها با صورت فعلی برخلاف قانون اساسی است و باید همه مسئولان در اجرای این قانون اهتمام لازم را داشته باشند.
شریعتمداری در پاسخ به پرسش خبرنگاران پیرامون اظهار نارضایتی تولیت آستان مقدس عبدالعظیم(ع) در خصوص عدم اختصاص بودجه شهرهای مذهبی و زائر پذیر به شهرستان ری عنوان داشت: کارگروه ملی زیارت ویژه بررسی مشکلات سه شهر عمده زیارتی مشهد، شیراز و قم به معاون اجرایی رئیس جمهوری محول شده و کارهای خوبی در خصوص رفع مشکلات عمده این شهرها انجام شده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه نقصیه عدم توجه کافی به شهرستان ری در حوزه شهرهای زیارتی وجود دارد اظهار داشت: ۲۰ میلیارد تومان در سفر استانی رئیس جمهور به این شهر اختصاص یافته است که از این مقدار به دلیل وجود مشکلات و محدودیت های مالی دولت مقدار کمی تخصیص یافته که در ماه های آینده تا حد ممکن این میزان تامین خواهد شد.
شریعتمداری در ادامه به جایگاه مطلوب استان تهران در اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وعنوان داشت: استان تهران در زمینه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور رتبه سوم را دارد و این استان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی مقام اول را در کشور به خود اختصاص داده است که این در حالی است که همه این استان را از لحاظ صنعتی میشناسند.
وی ادامه داد: کسب مقام اول در زمینه اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی استان تهران مرهون عملکرد مطلوب فرمانداران و بخشداران این استان در استفاده از فضاهای غیر صنعتی است.
اجلاس فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداری ها و بخشداران استان تهران روز شنبه با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، احمدی معاون سیاسی وزیر کشور، هاشمی استاندار تهران، فرمانداران شهرستان های استان تهران، بخشداران، معاونان سیاسی فرمانداری ها و محسن علیجانی زمانی و علیرضا رحیمی نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرری برگزار شد.

انتظامیشهرریفرماندهان
نظرات (0)
Add Comment