معاون استاندار: سوءاستفاده شورای شهر تهران از«ری»/توسعه بهشت زهراممنوع

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور  گفت: تهران شامل چهارضلع است که متاسفانه تمام حجم تلفات استان در بخش جنوبی تهران دفن می شوند و اگر به همین موارد ادامه یابد دور از انتظار نیست که روزی کاشانه مردم ری هم به گورستان تهران تبدیل شود.

جمالی پور ادامه داد: پیشنهاد می کنم که مسئولین از احداث و توسعه آرامگاه در ری بپرهیزند و تمرکز را تنها بر روی دوش یک منطقه رها نکنند.

فرماندار ویژه ری گفت: پیش بردن سیاست فروش فضای آزاد اطراف تهران و ایجاد شهرسازی و برج سازی در نقاط گران قیمت تهران در عوض انتقال گورستان به ری اقدامی نا شایست و به دور از اخلاق و شرع است.

معاون استاندار تهران افزود: آلودگی که از دفن اجساد تهرانی ها ایجاد می شود قابل تحمل نیست! افرادی که تصمیمات این چنینی را برای حریم ری می گیرند هیچ ارتباطی با مردم ری ندارند و تاکنون این منطقه بیش از حد مجاز کمک حال تهران بوده است.

هدایت الله جمالی پور گفت: دو گورستان دیگر باید در غرب و شرق تهران ایجاد شود تا نیاز مردم تهران را تامین کند، ارجاع بیش از حد مردگان به بهشت زهرا (س) ترافیک سنگینی را درمحور باقرشهر و کهریزک به وجود آورده که علاوه بر ترافیک طاقت فرسا مشکلات دیگری را به تبع از آن به همراه دارد.

جمالی پور درواکنش به شنیده هایی در رابطه با انعقاد قرارداد مابین شهرداری تهران و مدیران شهر آفتاب برای توسعه گورستان اظهار کرد: تصمیم گیری مدیران شهر آفتاب نباید به طوری باشد که هم جواری آنها با ری معضلات را دوچندان کندتوسعه بهشت زهرا در ری اگرعملی شود باید منتظر برخوردهای شدید مردمی بود.

معاون استاندار تهران از دیدار خود با انصاری تولیت آستان مقدس امام (ره) خبر داد و گفت: قبل از ایجاد تبعات منفی نکاتی را درباره توسعه بهشت زهرا به تولیت آستان امام خمینی (ره) متذکر شدم و مدیران مربوطه باید پیش از هر تصمیم گیری در حریم شهرری هماهنگی لازم را با فرمانداری داشته باشند.

وی در ادامه گله مندی خود را به شورای شهر تهران ابراز کرد و افزود: شورای شهر تهران تنها نامی را با خود یدک می کشد و  سودجویانه از رای مردم ری استفاده می کند اما حرمت اعتماد مردم را نگه نمی دارد و اقدامی برای زنده نگهداشتن حق شهروندان ری نمی کند، صرف درآمد صنعت ری درتهران کمترین حق ضایع شده حاملان مشکلات تهران است

هدایت الله جمالی پور گفت: نادیده گرفتن سلامتی ساکنان این منطقه ستم بزرگی به مردم ری است در حالی که شهرری مشکلاتی را اعم از دفن ۸ هزار تن زباله در کهریزک، آلودگی عراضی کشاورزی از آب های آلوده تهران وغیره را بدون پرداخت هیچ عوارضی و کمک مالی متحمل می شود.

بهشت زهراشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment