منطقه 20 برای بحران‌های احتمالی و فصلی در آماده‌ باش است

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در جریان بازدید از ستاد مدیریت بحران منطقه 20 اظهار داشت: مخاطرات بحران‌زا در نواحی هفت‌گانه این منطقه جنوبی از سوی کارشناسان ستاد مدیریت بحران بررسی شده است و مدیریت شهری برای مدیریت بحران‌های احتمالی و فصلی آمادگی همه جانبه دارد.

وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران با برپایی نشست‌های فصلی مستمر، میزان آمادگی ادارات مرتبط با رفع بحران‌های شهری همچون هلال احمر، اورژانس، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و … را ارزیابی و مخاطرات بحران‌زای احتمالی را بررسی کرده است.

شهردار منطقه 20 رصد مخاطرات بحران‌زای احتمالی در سطح شهر را از مهم‌ترین اهداف جلسات نشست فصلی مدیریت بحران برشمرد و افزود: با این ارزیابی مستمر، مواردی که ممکن است موجب خطر و بحران شود از سطح شهر برطرف می‌شود.

صفوی تصریح کرد: هشدارهای هواشناسی همواره مورد توجه مدیریت شهری است و تمامی حوزه‌های اجرایی در زمان های هشدار در آماده‌باش هستند تا خطری متوجه شهروندان نشود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: با فعالیت ستاد مدیریت بحران در سال‌های اخیر، که در قالب مانورهای عملیاتی، دوره‌های آموزشی و بررسی‌های میدانی انجام می‌شود، تعامل با اداراتی که وظیفه رفع بحران‌های احتمالی را دارند بیش از پیش شده و این مهم بر آمادگی مدیریت شهری برای مدیریت بحران‌های احتمالی افزوده است.

اماده باشریشهردارشهرری
نظرات (0)
Add Comment