منطقه 20 در تدارک میزبانی از زائران حرم امام خمینی(ره)/ استقرار ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در مسیرهای منتهی به حرم

به گزارش راگانیوز  سید احمد صفوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران در سالن جلسات شهرداری منطقه 20، از زائران حرم امام خمینی (ره) در ایام برپایی بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: با تشکیل ستاد هماهنگی، حوزه های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و امور شهری این منطقه جنوبی در تدارک آماده‌سازی محیطی برای خدمات‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره) در روزهای 13، 14 و 15 خرداد هستند.

شهردار منطقه 20 افزود: بهسازی روکش آسفالت و ایمن سازی ترافیکی معابر منتهی به حرم امام خمینی (ره) نظیر بزرگراه‌های امام علی(ع)، شهید آوینی، شهید رسولی و خیابان شهید رجایی و فدائیان اسلام از اقدامات انجام شده است تا زائران و عزاداران به سهولت و در ایمنی کامل به این حرم مطهر دسترسی بیابند.

وی ادامه داد: به‌منظور رفع سردرگمی احتمالی عزاداران و زائران حرم مطهر، علاوه بر نصب تابلوهای راهنمای مسیر ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی نیز در معابر منتهی به حرم و مبادی ورودی منطقه مستقر خواهند شد.

صفوی با اشاره به این‌که شهرداری منطقه 20 برای دومین سال پیاپی، در جوار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خدمتگزار زائران است، گفت: اسکان زائران، ارائه خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، فراهم سازی خدمات رفاهی و عمومی از اقداماتی است که از سوی شهرداری منطقه 20 به زائران ارائه می‌شود.

شهردار منطقه 20 به همراهی و مشارکت تمامی ادارات و نهادهای مردمی فعال در شهرری نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه تمام زائران و عزاداران مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برنامه زیارت از حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را خواهند داشت، شهرداری منطقه 20 وظیفه خدمتگزاری به این زائران را در دستور کار دارد.

ارتحالامامشهرری
نظرات (0)
Add Comment