مهدی مجیدی بخشدار کهریزک شد

به گزارش راگانیوز، فرماندار ویژه شهرستان ری روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کهریزک اظهار داشت: این منطقه با داشتن ۲ شهر مهم باقر شهر و کهریزک از لحاظ جمعیت، موقعیت اقتصادی و اجتماعی از بسیاری از شهرستان ها و حتی استان های کشور اهمیت بالایی دارد.

هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه اداره کردن بخش کهریزک توانایی زیادی را از سوی بخشدار می طلبد، ادامه داد: اداره این بخش فقط با همکاری دستگاه های مختلف سیاسی، قضایی و نظامی امکان پذیر است.
وی با تاکید بر اینکه بخشداران و تمامی مسئولان شهرستان ری باید قانون مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، عنوان کرد: قانون مداری باعث رعایت حق و ارتقای شاخص های اقتصادی مردم می شود.
جمالی پور تاکید کرد: مسئولان باید با قانون مداری زمینه توسعه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان ری را فراهم کنند و خدمات بیشتری در جهت تسهیل امور مردم ارائه دهند.
وی یادآور شد: مسئولان در دوران خطیر خدمت خود باید منافع شخصی، گروهی و حزبی خود را کنار گذاشته و به دنبال خدمت صادقانه برای مردم باشند.
جمالی پور مهمترین ویژگی مسئولان را در حال حاضر پاکدامنی، تقوا و احترام گذاشتن به حق مردم عنوان کرد و یادآور شد: متاسفانه در دهه اخیر بین مردم و مسئولان نظام فاصله ایجاد شده که موجب تغییر نگاه مردم شده است.
وی عنوان کرد: هر کسی که امروز به سمت جدیدی دست پیدا می کند باید با نزدیکی به مردم این فاصله ایجاد شده را از بین ببرد.
مراسم تودیع ‘ حسین توکلی بخشدار سابق بخش کهریزک شهرستان ری و ‘ مهدی مجیدی ‘ بخشدار جدید بخش کهریزک این شهرستان عصر امروز یکشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشداران، شوراهای شهر و روستا و جمعی از مسئولان ارشد شهرستانی در بخشداری کهریزک برگزار شد.
‘ مهدی مجیدی ‘ بخشدار جدید بخش کهریزک شهرستان ری قبل از این معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان ری بود.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقرشهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

بخشدارشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment