نجات جان دو نفر از میان شعله های آتش توسط آتش نشانان

 به گزارش راگانیوز عباس زارعی  اظهارداشت: شاهدان عینی با شنیدن فریادهای کمک خواهی افراد محبوس شده در آتش با سامانه 125 تماس و این آتش سوزی را گزارش دادند و ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های 14 و 9 را به شهرری خیابان شهید غیوری اعزام کرد.

وی با اشاره به اینکه این منزل مسکونی دو طبقه ای دچار آتش سوزی شده بود، افزود: با توجه به عدم حضور ساکنین طبقه اول، پیرمردی 70 ساله در محاصر آتش گرفتار و پسر 35 ساله وی که به یاری پدر شتافته بود بدلیل دود زدگی خود نیز گرفتار شد.

زارعی با بیان اینکه ماموران آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز منزل با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد منزل شدند، تصریح کرد: پدر 70 ساله و پسرش را که توسط شعله های آتش محاصر شده بودند را به سلامت به خارج از ساختمان انتقال دادند.

وی تاکید کرد: ماموران آتش نشانی پس از خروج افراد بااستفاده از لوله های آبده اقدام به خاموش کردن آتش کرده و از سرایت و گسترش آتش جلوگیری کردند.

معاون عملیات منطقه هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: مصدومین این حادثه پس از حضور امدادگران اورژانس تحویل آنان داده شدند تا به مراکز درمانی انتقال پیدا کنند و آتش نشانان پس از لکه گیری و ایمن سازی محل به کار خود خاتمه دادند.

وی بیان داشت: در این حادثه خسارات مالی زیادی به منزل مسکونی وارد شد و علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می باشد.

آتشازتوسطجاندوشعلهشهرریمیاننجاتنشاناننفرهای
نظرات (0)
Add Comment