آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نجات جان دو نفر از میان شعله های آتش توسط آتش نشانان

 به گزارش راگانیوز عباس زارعی  اظهارداشت: شاهدان عینی با شنیدن فریادهای کمک خواهی افراد محبوس شده در آتش با سامانه 125 تماس و این آتش سوزی را گزارش دادند و ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های 14 و 9 را به شهرری خیابان شهید غیوری اعزام کرد.

وی با اشاره به اینکه این منزل مسکونی دو طبقه ای دچار آتش سوزی شده بود، افزود: با توجه به عدم حضور ساکنین طبقه اول، پیرمردی 70 ساله در محاصر آتش گرفتار و پسر 35 ساله وی که به یاری پدر شتافته بود بدلیل دود زدگی خود نیز گرفتار شد.

زارعی با بیان اینکه ماموران آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز منزل با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد منزل شدند، تصریح کرد: پدر 70 ساله و پسرش را که توسط شعله های آتش محاصر شده بودند را به سلامت به خارج از ساختمان انتقال دادند.

وی تاکید کرد: ماموران آتش نشانی پس از خروج افراد بااستفاده از لوله های آبده اقدام به خاموش کردن آتش کرده و از سرایت و گسترش آتش جلوگیری کردند.

معاون عملیات منطقه هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: مصدومین این حادثه پس از حضور امدادگران اورژانس تحویل آنان داده شدند تا به مراکز درمانی انتقال پیدا کنند و آتش نشانان پس از لکه گیری و ایمن سازی محل به کار خود خاتمه دادند.

وی بیان داشت: در این حادثه خسارات مالی زیادی به منزل مسکونی وارد شد و علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.