نخستین خط حمل و نقل عمومی ری در محله دولت‌آباد نوسازی شد

به گزارش راگانیوز ؛ اباذر ریاضی در ری با اشاره به طرح‌ریزی‌های شهرداری تهران در راستای کاهش آلودگی هوا اظهار کرد: شهرداری تهران با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی قدمی به‌سمت هوای پاک برداشته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که در این منطقه اتفاق افتاده است، خط فلکه سوم دولت‌آباد به مترو شهرری به‌عنوان نخستین خط حمل و نقل عمومی در شهرری با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان نوسازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۲۰ تهران تصریح کرد: با بررسی‌های کارشناسی صورت‌گرفته در زمینه چگونگی اعمال پروژه و همکاری با شرکت خصوصی مستقر در منطقه توانستیم روند پروژه را تسریع بخشیم و همچنین ۱۴ دستگاه اتوبوس فعال به این ناوگان اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهبود روند نوسازی پایانه ایستگاه بلوار قدس در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امیدواریم در کل منطقه نیز نوسازی‌ها در انواع مسیرها صورت گیرد تا آنچه درخور شهر ری است اتفاق بیفتد.

ریاضی در جواب سؤالی مبنی‌بر اینکه چرا پایانه بلوار قدس با ظرفیت بالا و فضای مناسب باید از وضعیت نامناسبی برخوردار باشد اما ایستگاه فلکه سوم با ظرفیت یک میدان کوچک باید ساماندهی بیشتری شود، متذکر شد: باتوجه به اینکه ایستگاه مترو دولت‌آباد در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد برنامه‌ریزی کوچکی در تغییر مسیر اتوبوس‌ها خواهیم داشت به‌طوری که این پایانه، سرویس‌دهی به تمامی محله‌های دولت‌آباد و فلکه‌ها را برعهده داشته باشد.

فارس

اتوبوسترافیکراگانیوزشهرری
نظرات (0)
Add Comment