نخستین «سوگواره عکس اربعین» در شهرستان ری برگزار می شود

 

به گزارش راگانیوز ، این سوگواره با هدف ثبت و ضبط لحظات دلدادگی مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)،  تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه‌های عزاداری و دلدادگی، اعتلای مفهوم غنی عزاداری در فرهنگ ایرانی و عشق و دلدادگی عاشقان حضرت اباعبدالله علیه السلام در همگامی مردم تهران و ری با زائران اربعین حسینی در کربلای معلی، برگزار می شود.

این جشنواره در بخش های حرفه ای و غیر حرفه ای (موبایلی) با شرایط مندرج در فراخوان، روز راهپیمایی اربعین حسینی (۳۰ آبان) برگزار می شود و مهلت ارسال آثار نیز تا ۶ آذر ماه  سال جاری تعیین شده است.

بر این اساس، جوایز بخش حرفه‌ای شامل برگزیده اول: سکه تمام بهار آزادی به همراه تندیس و لوح تقدیر سوگواره عکس اربعین، برگزیده دوم: نیم سکه بهار آزادی به همراه تندیس و لوح تقدیر سوگواره عکس اربعین و برگزیده سوم نیز: ربع سکه بهار آزادی به همراه تندیس و لوح تقدیر سوگواره عکس اربعین خواهد بود.

در بخش غیر حرفه ای (موبایلی) نیز جوایز نقدی شامل: مبلغ ۶ میلیون ریال برای نفر اول، مبلغ ۵ میلیون ریال برای نفردوم و مبلغ ۴ میلیون ریال برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی rey.farhang.gov.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن  ۳۳۷۷۹۵۵۰تماس حاصل کنند.

پست الکترونیک  rey@farhang.gov.ir، شبکه مجازی @arbaeinrey و نشانی: شهرری، سه راه ورامین، خیابان ابن بابویه، کوچه شهید عبدالهی، شماره ۲۰ (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری) برای ارسال آثار تعیین شده است.

 نخستین سوگواره عکس اربعینویژه زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین شهرستان ری برگزار می شود.

r=LTR style=’font-size:10.0pt;font-family:”Tahoma”,”sans-serif”‘>به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین شهرستان ری برگزار می شود.

اربعینشهرریعکس
نظرات (0)
Add Comment