نشست بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، این نشست با هدف برگزاری شایسته بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با حضور نهادهای مسئول از جمله قرارگاه شهید فهمیده سپاه پاسداران، راهور نیروی انتظامی، پلیس راه، بهداشت و درمان، وزارت اطلاعات، وزارت کشور، شهرداری تهران، استانداری تهران، وزارت نفت، وزارت جهاد کشاورزی، شرکت واحد و مترو، بنیاد مستضعفان و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

در این نشست مسائل مرتبط با سازماندهی انتقال، حمل و نقل، بهداشت و درمان، تغذیه، استقرار و بازگشت زائران با توجه به برگزاری مراسم در ماه مبارک رمضان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نمایندگان نهادهای مسئول در مورد آخرین اقدامات انجام شده حوزه مسئولیت خود گزارش هایی ارائه کرده و هماهنگی لازم صورت گرفت.
رئیس ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در این مراسم با بیان اینکه مراسم ارتحال امام(ره) مانند سال های قبل باید با شکوه، منظم و با عظمت برگزار شود اظهار داشت: با توجه به اینکه این مراسم در ماه رمضان برگزار می شود برنامه ریزی جدید صورت گرفته و زائران پس از اتمام مراسم امسال مهمان حرم مطهر امام راحل خواهند بود.
حمید انصاری با بیان اینکه پیش بینی شده حجم انبوهی از زائران، بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر را در حرم داشته باشیم افزود: مسئولیت های امنیتی و اجرایی این مراسم مهم بوده و دقت نظر بالا را می طلبد.
وی یادآور شد: اگرچه مواد غذایی به صورت بسته بندی شده در اختیار زائران قرار می گیرد اما حوزه بهداشت و درمان ستاد ارتحال باید تدابیر لازم برای سلامت و امنیت مواد غذایی بیاندیشند.
انصاری ادامه داد: پذیرایی از زائران در صحن های اطراف حرم مطهر و زیرزمین های مرتبط با آن و همچنین نمایشگاه شهر آفتاب و یا در اتوبوس های مهمانان صورت می گیرد و نظم توزیع مواد غذایی اهمیت زیادی دارد که مسئولان و اعضای کمیته های ستاد باید برای آن برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: مشارکت همه مردم در این روز بزرگ مانند گذشته اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.
انصاری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم و جریان ها است و هیچکس حق ندارد آنرا متعلق به خود بداند و دستاوردهای آنرا به نفع خود و جریانی سیاسی خاصی مصادره کند.
وی تاکید کرد: مردم باید به صورت کامل با برنامه های کاندیداها آشنا شده و آگاهانه و با در نظر گرفتن مصالح کشور رای بدهند و کاندیداها نیز باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها برنامه های خود را بخوبی تبیین و تشریح کرده و در آگاهی مردم به نحو موثر عمل کنند.
انصاری بر اخلاقی بودن فضای انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات باید کشور را رشد داده و براساس استاندارهای تبیین شده از سوی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب حرکت کند.

ارتحالامام راحلشهرری
نظرات (0)
Add Comment