نشست صمیمی مدیرعامل با كاركنان روابط عمومي موسسه خيريه كهريزك

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومي موسسه خيريه كهريزك ؛ روابط عمومي هر موسسه بعنوان پل ارتباطي با ساير نهادها و مردم نقش عمده اي در تحقق اهداف دارد ، ضمن آنكه اطلاع رساني و هماهنگي هاي درون سازماني نيز از جمله وظايفي است كه حضور اين بخش را ضروری می نماید.

در همين راستا و به جهت انسجام بخشي به تشكيلات درون سازماني ، نشست كاركنان روابط عمومي موسسه خيريه كهريزك با دكتر حسن احمدي مدير عامل موسسه خيريه كهريزك برگزار شد.

در اين نشست ، دكتر احمدي با تقدير از تلاشگران عرصه روابط عمومي موسسه ، اظهار داشت : روابط عمومي موسسه خيريه كهريزك به عنوان قلب تپنده و بازوي توانمندي است كه مي تواند با تجزيه و تحليل درون سازماني و برون سازماني ، راهگشاي حل بسياري از مسايل باشد.

وي افزود: باور دارم يكايك شما كاركنان مي بايست اطلاعات دقيق و به روز از موسسه داشته باشيد تا هنگام اطلاع رساني به مردم و ساير سازمانها ، بتوانيد ماهيت اصلي مجموعه و کاستیهای آن را طرح نمائيد.

دكتر احمدي ، نو آوري در انجام امور محوله را از ابزارهاي لازم و اساسي دانست و ياد آور شد:

مي توان با بيان ديدگاهها و نقطه نظرات به جمع بندي هاي منطقی رسید و راهكارهاي گوناگون را براي رسيدن به اهداف سازمان مورد بررسي قرار داد.

وي نقد پذيري را از ديگر ملزومات مورد نياز معرفي و اظهار داشت:

همه ما بايد ظرفيت لازم را براي شنيدن صداي نقد داشته باشيم ، انتقاد پذير باشيم و در مواقع لازم با طرح انتقادات سازنده و طرح مشكلات ، بدنبال يافتن راهكارهاي لازم باشيم.

مدير عامل موسسه خيريه كهريزك بار ديگر با تأكيد بر انسجام و يكپارچگي اطلاعات بين بخشي ، از همه كاركنان روابط عمومي موسسه خواست با برخورداري از توانمندي لازم ، ارتباطاتي صحيح و استوار با مردم و نهاد هاي گوناگون داشته باشند تا اهداف جاري و بلند مدت سازمان محقق گردد.

گفتنی است : در ابتدای این دیدار هریک از کارکنان روابط عمومی موسسه ضمن معرفی خویش به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداخته ، تبادل نظر میان کارکنان و مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک بعمل آمد.

اسایشگاهشهرریعواملنشستکهریزک
نظرات (0)
Add Comment