آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست صمیمی مدیرعامل با كاركنان روابط عمومي موسسه خيريه كهريزك

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومي موسسه خيريه كهريزك ؛ روابط عمومي هر موسسه بعنوان پل ارتباطي با ساير نهادها و مردم نقش عمده اي در تحقق اهداف دارد ، ضمن آنكه اطلاع رساني و هماهنگي هاي درون سازماني نيز از جمله وظايفي است كه حضور اين بخش را ضروری می نماید.

در همين راستا و به جهت انسجام بخشي به تشكيلات درون سازماني ، نشست كاركنان روابط عمومي موسسه خيريه كهريزك با دكتر حسن احمدي مدير عامل موسسه خيريه كهريزك برگزار شد.

در اين نشست ، دكتر احمدي با تقدير از تلاشگران عرصه روابط عمومي موسسه ، اظهار داشت : روابط عمومي موسسه خيريه كهريزك به عنوان قلب تپنده و بازوي توانمندي است كه مي تواند با تجزيه و تحليل درون سازماني و برون سازماني ، راهگشاي حل بسياري از مسايل باشد.

وي افزود: باور دارم يكايك شما كاركنان مي بايست اطلاعات دقيق و به روز از موسسه داشته باشيد تا هنگام اطلاع رساني به مردم و ساير سازمانها ، بتوانيد ماهيت اصلي مجموعه و کاستیهای آن را طرح نمائيد.

دكتر احمدي ، نو آوري در انجام امور محوله را از ابزارهاي لازم و اساسي دانست و ياد آور شد:

مي توان با بيان ديدگاهها و نقطه نظرات به جمع بندي هاي منطقی رسید و راهكارهاي گوناگون را براي رسيدن به اهداف سازمان مورد بررسي قرار داد.

وي نقد پذيري را از ديگر ملزومات مورد نياز معرفي و اظهار داشت:

همه ما بايد ظرفيت لازم را براي شنيدن صداي نقد داشته باشيم ، انتقاد پذير باشيم و در مواقع لازم با طرح انتقادات سازنده و طرح مشكلات ، بدنبال يافتن راهكارهاي لازم باشيم.

مدير عامل موسسه خيريه كهريزك بار ديگر با تأكيد بر انسجام و يكپارچگي اطلاعات بين بخشي ، از همه كاركنان روابط عمومي موسسه خواست با برخورداري از توانمندي لازم ، ارتباطاتي صحيح و استوار با مردم و نهاد هاي گوناگون داشته باشند تا اهداف جاري و بلند مدت سازمان محقق گردد.

گفتنی است : در ابتدای این دیدار هریک از کارکنان روابط عمومی موسسه ضمن معرفی خویش به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداخته ، تبادل نظر میان کارکنان و مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.