نشست مشترک هیأت مدیره و مدیران موسسه خیریه کهریزک

 به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ اولین جلسه کاری هیأت مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک در سال جاری برگزار شد.

 در این نشست که معاونین اجرایی و مدیران موسسه خیریه کهریزک نیز حضور داشتند ، با نگاهی اجمالی به انواع رویدادهای انجام شده در سال 94 که در جهت زندگی بخشی به جامعه هدف صورت پذیرفته ، سیاست های جاری و کلان موسسه در سال جاری مورد ارزیابی قرار گرفت.

 در این جلسه همچنین جمعی از معاونین و مدیران اجرایی با تشریح امور انجام پذیرفته در حوزه کاری خود ، به تبیین نقطه نظرات خویش پرداختند:

نگاهی به فعالیت های عمده حوزه سلامت و تشریح بخش بندی خدمات جاری مددجویان در4 زیر مجموعه ، برنامه های تیم مراقبت در منزل به منظور راه اندازی مرکز روزانه ، تأکید بر مقوله آموزش های مدون کارکنان ، مشارکت های مردمی و چگونگی جذب هدایای نیکوکاران،پیشنهاد تدوین برنامه بلند مدت در موسسه ، تأکید بر نهایی سازی بودجه، همکاری مستمر مدیران با اصحاب رسانه در جهت معرفی بیشتر و بهتر موسسه و نگاهی اجمالی به فعالیت های گوناگون مرکز تخصصی جوادالائمه (ع) ، عمده گزارشاتی بود که در این نشست مشترک بدان پرداخته شد.

 در این نشست همچنین دکتر وجدانی روشن مدیر آسایشگاه کهریزک استان البرز با تشریح انواع خدمات در حال ارائه به مددجویان تحت پوشش ، اظهار امیدواری کرد در سایه مودت و محبت بتوان در سال پیش رو شاهد شکوفایی هر چه بیشتر و توانمندتر از همیشه ، در موسسه خیریه کهریزک بود.

 نشست مشترک هیأت امناء و مدیره موسسه خیریه کهریزک با معاونین اجرایی و مدیران با تأکید بر توانمند سازی در همه حوزه ها و پیگیری برنامه های پیش رو در سال جاری به کار خود پایان داد.

شهرریمدیراننشستکهریزک
نظرات (0)
Add Comment