نماز عید سعید فطر در مجموعه قمر بنی هاشم(ع) شهرری اقامه می‌شود

به گزارش راگانیوز ، همزمان با عید سعید فطر به همت حسینیه قائم آل محمد(عج) و سازمان بسیج رسانه استان تهران و همکاری شهرداری منطقه 20 نماز باشکوه عید سعید فطر در مجموعه فرهنگی ورزش قمر بنی هاشم علیه‌السلام(جانبازان) شهرری اقامه می‌شود.

مصطفی هدایی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور پرشور هزاران نفر از مردم خداجوی جنوب تهران و در فضایی کاملاً معنوی و نورانی اقامه می‌شود.

وی گفت: با توجه به جمعیت بالای سه مجموعه مسکونی رازی، ارکیده و صالحین و محلات شهادت، منصورآباد و دولت‌آباد شهرری نماز عید سعید فطر در مجموعه جانبازان هر ساله با حضور جمع کثیری از عاشقان آل‌الله برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران افزود: این نماز باشکوه به همت حسینیه قائم آل محمد(عج) شهرری که یکی از حسینیه‌های فعال منطقه است و سازمان بسیج رسانه استان تهران و همکاری شهرداری منطقه 20 برگزاری می‌شود.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حاشیه نماز عید سعید فطر/از ایستگاه واکس صلواتی تا کارگاه سواد رسانه و تست بررسی آثار شبکه‌های اجتماعی بر افراد

وی عنوان کرد: در حاشیه اقامه این نماز کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه و جزوات آشنایی با جنگ نرم دشمن و اهداف دشمنان نظام در تهاجم فرهنگی، تشریح آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و … برگزار می‌شود.

هدایی تاکید کرد: ایجاد غرفه‌های واکس صلواتی، مسابقه نقاشی کودکان با موضوعات قرآنی، ایستگاه صلواتی و … از دیگر برنامه‌های جانبی نماز عید سعید فطر در مجموعه قمر بنی هاشم علیه‌السلام (جانبازان) شهرری است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران در پایان تصریح کرد:  تست آثار شبکه‌های اجتماعی بر رفتار، عملکرد و … افراد در حاشیه نماز باشکوه عید سعید فطر توسط کارشناسان حوزه رسانه و فعالان رسانه استان تهران از علاقمندان گرفته و بر مبنای میزان وابستگی افراد به شبکه‌های اجتماعی و سوء آثار آن در افراد، راهکار مقابله با آسیب‌های شبکه های اجتماعی برای شرکت‌کنندگان در این آزمون تشریح و مشاوره تخصصی در این حوزه به علاقمندان ارائه می‌شود.

اقامهشهررینماز
نظرات (0)
Add Comment