نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی شهرستان ری آغاز شد

به گزارش راگانیوز ، نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی شهرستان ری با بیش از 80 غرفه ورزشی و فرهنگی از دوم تا پنجم شهریورماه از ساعت 16 تا 22 در بوستان جانبازان شهرک 13 آبان شهرری آماده بازدید علاقمندان است.

در این نمایشگاه بالغ بر 2 هزار و 500 ورزشکار به طور همزمان به حرکات ورزشی پرداخته و در کنار آن غرفه های ژیمناستیک، اسکیت (اسکیت رول بال)، پینت بال، رزمی، والیبال، کشتی، بدمینتون، شطرنج، وزنه برداری، کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، جت اسکی، ووشو، هندبال، سوارکاری، دوچرخه سواری(تریال)،همگانی، فوتبال، ورزشهای سنتی و بازیهای بومی محلی آماده بازدید ورزش دوستان است.
همچنین در این نمایشگاه حدود 20 غرفه دستاوردهای صنایع دستی، بهبود یافتگان اعتیاد و مشاوره های آسیب های اجتماعی، مشاوره های ورزشی، ازدواج، اعتیاد و تغذیه و همچنین خدمات رایگان سلامتی و بهداشتی به عموم مردم خدمات ارائه خواهد کرد.
پرواز بزرگترین بالن کشور، هواپیماهای مدل، اجرای حرکات نمایشی و مهیج توسط دوچرخه سواران و موتورسواران تریال، اجرای ورزش های مهیج موتورسنگین و ماشین سنگین و همچنین اجرای حرکات آکروژیم و آکروبات و همچنین غرفه های کتاب خوانی و غرفه های کودکان از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.
نصب چادرهای عشایر، پخت نان، تهیه دوغ محلی، جنگ های شبانه، نورافشانی ها و قرعه کشی های روزانه نیز در برنامه کاری این نمایشگاه قرار دارد.

ریشهرریهنریورزسی
نظرات (0)
Add Comment