نمایش «غربت یاس» در شهرری اجرا شد

به گزارش راگانیوز ، همزمان با ایام شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش «غربت یاس» با حضور مردم مومن و خداجو و جمعی از مسئولان شهرستان در شبستان آستان امامزاده عبدالله شهرری اجرا شد.

سعید اوتارخانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری، علی طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت‌الاسلام حمید ملکی مدیر آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و جمعی دیگر از مسئولان در مراسم حضور داشتند.

اعظم جلیلوند مسئول بسیج جامعه زنان شهرری اظهار داشت: نمایش «غربت یاس» توسط گروه فرهنگی سبحانه به مدت پنج روز اجرا می شود.

وی افزود:این نمایش دفاع حضرت زهرا (س) از ولایت را به تصویر می کشد و نشان می دهد که امروز مدافعان حرم به تاسی از این بانوی بزرگوار به دفاع از حرمین شریفین اهل بیت (ع) برخاسته اند.

جلیلوند گفت: این برنامه به همت بسیج ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) و با مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری، اداره اوقاف و آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: از روز شنبه ۷ اسفند تا چهارشنبه ۱۱اسفند ساعت ۱۵ این نمایش ویژه بانوان در این شبستان اجرا می شود که روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا افتتاحیه آن برگزار شد.

انتهای پیام/

ایامشهرریفاطمیه
نظرات (0)
Add Comment