نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات باید در متن مردم حضور داشته باشند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، محسن علیجانی زمانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح دومین دفتر مجمع نمایندگان تهران در شهرری، مهمترین رویکرد نمایندگان در مجلس دهم نظارت بر حسن اجرای قوانین است.

وی افزود: نمایندگان مجلس برای احصای مشکلات جامعه باید در متن مردم حضور داشته باشند.
علیجانی زمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که ری را قبله تهران نامیده اند، گفت: شهرری مهد پرورش شهدا و مشاهیری است که نام ری را در طول تاریخ پر آوازه کرده اند و لذا به دنبال این هستیم که این شهرستان بتواند هویت سیاسی و اجتماعی خود را کسب کند.
وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرری در دی ماه ۹۴، گفت: طبق توافق با وزیر رفاه و پیگیری فرماندار شهرری عملیات احداث بیمارستان میلاد جنوب تهران به زودی در شهرستان ری آغاز می شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: بخش هایی از بیمارستان شهدای هفتم تیر طبق مصوبات رییس جمهور و به منظور ارائه خدمات بهتر به بیماران این منطقه جنوبی افتتاح شد.
علیجانی زمانی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگان مجلس رفع موانع تولید و مشکلات اقتصادی است، بیان کرد: ارتقاء امور کشاورزی و صنعت از مهم‌ترین دغدغه نمایندگان و مسئولان است که با کمک و یاری مردم و مسئولان این امر نیز در شهرری برطرف می‌شود.

شهرریفرماندارینمایندگان مجلس
نظرات (0)
Add Comment