نگرانی استکبار از جبهه مقاومت است/ ایران اسلامی هرگز دست از حمایت جبهه مقاومت بر نمی‌دارد

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا و نمازگزاران روزه‌دار در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اهمیت روز جهان قدس اظهار داشت: امروز راهپیمایی باشکوه روز قدس نه تنها در جمهوری اسلامی ایران بلکه در 80 کشور جهان برگزار می‌شود.

وی گفت: امروز راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس حتی در برخی از کشورهای اروپایی نیز برگزار می‌شود، به گونه‌ای که سال گذشته همزمان با روز جهانی قدس صدها هزار نفر در اروپا شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

امام جمعه شهر ری گفت: مردم کشور انگلیس در واکنش به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور تأکید کردند؛ «اگر نخست وزیر اسرائیل به انگلیس سفر کرد باید به‌عنوان جنایتکار جنگی دستگیر شود».

حجت‌الاسلام شاهچراغی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران نه تنها در جهان اسلام بلکه در دنیا شاهد بیداری مردم جهان هستیم.

وی بیان داشت: اگر چه شاید برخی کشورهای اروپایی به‌دلیل منفعت و … با رژیم صهیونیستی مشکلی نداشته باشند اما مردم اروپا و … این‌گونه فکر نمی‌کنند. امروز مردم دنیا در کنار ملت ایران از فلسطین حمایت می‌کنند.

خطیب جمعه شهرری با اشاره به موج گسترده آزادی‌خواهان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: امروز ملت آزادی خواه جهان در برابر جنایات استکبار و مثلث شوم ترکیه، آل‌سعود و آل‌خلیفه ساکت نخواهند نشست.

* رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت لبنان هراس دارد

وی با با تأکید بر تقویت جبهه مقاومت عنوان کرد: نگرانی مستکبرانی که امروز با ایجاد گروه‌های تروریستی داعش و … به جان مردم مظلوم و بی‌دفاع افتاده‌اند، جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام شاهچراغی گفت: جبهه مقاومت لبنان ترس به جان رژیم صهیونیستی انداخته است و خود مقامات رژیم صهیونیستی به این مهم اعتراف کردند.

وی با بیان این‌که نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران هرگز دست از جبهه مقاومت بر نمی‌دارد، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت هرجا که نیاز باشد، در سوریه، یمن، عراق و … هر جا که نیازی را احساس کند مقتدرانه حضور می‌یابد و ایران اسلامی نیز با تما وجود از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های انقلاب حراست و پاسداری کرده و به محض این‌که رهبر معظم انقلاب اذن دهند با تمام وجود از مردم مظلوم دفاع می‌کند.

خطیب جمعه شهرری تصریح کرد: روزی اقتضاء کند تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهچراغی گفت: به‌زودی شر جنایات آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و آل‌خلیفه به خودشان باز می‌گردد.

امام جمعهشهرری
نظرات (0)
Add Comment