نیازهای معلولان ضایعه نخاعی ری تا پایان سال برطرف می شود

 

به گزارش راگانیوز ، حسین نحوی نژاد معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی در حاشیه بازدید از مرکز معلولان ضایعه نخاعی راگا در شهرری اظهار داشت: یکی از سیاست های اصولی سازمان بهزیستی این است که فعالیت های خود را در چهارچوب محور مشارکتی با کمک گروههای غیر دولتی و معتبری که از افراد دارای معلولیت حمایت می کنند، انجام بدهد.

نحوی نژاد گفت: ما از این موضوع استقبال و ظرفیت سازی می کنیم که طرح ها و برنامه های خود را با کمک دوستانی که در گروههای غیر دولتی هستند انجام بدهیم.

وی افزود: مرکز راگا یکی از انجمن های مفیدی است که در یک منطقه محروم شروع به کار کرده و یکی از مشکل دارترین گروه معلولان ضایعه نخاعی را تحت پوشش قرار داده است.

معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی با بیان اینکه نیازهای معلولان ضایعه نخاعی زیاد است، تصریح کرد: آموزش، ایاب و ذهاب، اشتغال و مسکن نیازهایی است که بایستی از طریق نهادهای غیردولتی پیگیری شود، تا اهداف مورد نیاز این افراد محقق شود.

نحوی نژاد ادامه داد: در باب تامین لوازم بهداشتی که از ضروریات این افراد است، سعی می کنیم همکاری نزدیکی با این مجموعه داشته باشیم و اعتبارات این مجموعه با توجه به محروم بودن منطقه افزایش پیدا کند و برخی کارهای پژوهشی و طرح ریزی و برنامه ریزی های آینده را مبتنی بر شواهد با مستندات خوب جلو ببریم.

وی با تاکید بر اینکه با نگاه ویژه ای مشکلات ری را بررسی مس کنیم، افزود: مرکز راگا طرح های خود را در خصوص تامین بودجه به ما ارائه بدهند تا پایان سال با افزایش اختصاص بودجه این مشکلات برطرف شود.

شهرریمعلولان
نظرات (0)
Add Comment