هدایت آب‌های سطحی در جنوب تهران تسهیل شد

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهرامروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران اظهار داشت: به منظور آمادگی بیش از پیش مدیریت شهری و رفع بحران‌های احتمالی ناشی از بارش‌های فصلی، یک هزار و  119 مترطول از جداول و انهار نواحی هفت‌گانه در یک ماهه اخیر مرمت و بهسازی شده‌اند تا هدایت آب‌های سطحی روان‌تر از قبل انجام شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به شناسایی و رفع آب ماندگی‌های سواره‌روها، افزود: یک‌هزار و 614 مترمربع رفع آب ماندگی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که بخشی از این حجم کار، به محدوده حریم و روستاهای اسلام‌آباد، غنی‌آباد، قاسم‌آباد، محمودآباد، مقیم‌آباد، قلعه‌نو و زمان‌آباد اختصاص دارد.

وی در ادامه به بهسازی بیش از یک‌هزار و 500 مترطول از جداول فرسوده و کف انهار نیز اشاره کرد و گفت: خیابان‌های 13 آبان، شهید بیات، قم، شهید فدایی، بزرگراه شهید آوینی و روستاهای کوره فرنگی، هفت دستگاه، محمودآباد، قلعه‌نو و اسلام‌آباد از جمله محل‌های بهسازی جداول و انهار هستند که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

شهردار منطقه 20 لایروبی و رسوب‌برداری‌های مستمر را از دیگر عوامل مهم در رفع آب گرفتگی‌های احتمالی در معابر شهری برشمرد و یادآور شد: هر ماه بیش از 40 هزار مترطول از کانال‌های اصلی و فرعی طبق برنامه زمان‌بندی، پاک‌سازی می‌شوند.

شهردارشهرریمنطقه 20
نظرات (0)
Add Comment