مدیر عامل آبان نت : ماکارآفرینی کردیم مسئولین حمایت کنند .

به گزارش راگا نیوز ، مهندس فدایی رئیس شرکت اینترنتی آبان نت در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : از آنجایی که اینترنت نقش مهمی می تواند در پیشبرد اهداف صنعتی کشور ایفا کند ، درصدد آن هستیم بتوانیم بهترین اینترنت پرسرعت صنعتی را ابتدا در شهر تهران و سپس در بهترین حالت به کل کشور ارائه دهیم و به ایده ال هدف خود برسیم .

وی با بیان اینکه این شرکت اینترنتی از سال 88 آغاز به کار کرده است و تا کنون جزو شرکت های موفق ارئه دهنده اینترنت صنعتی بوده ، افزود : سرمایه اولیه این شرکت و ثبت آن 20 میلیون تومان بوده و با توجه به گسترش و توسعه خدمات آن سرمایه گذاری باید افزایش یابد اما در شرکتی که تجربه و تخصص حرف اول را می زند به طبع سرمایه نقش کمتری خواهد داشت و در شرکت ما نیز اینگونه بود .

مهندس فدایی با تاکید بر اینکه شرکت آبان نت اینترنت پرسرعت صنعتی ارائه می دهد ، اظهار داشت : در شرکت آبان نت 20 فرد متخصص و با تجربه مشغول به کار هستند و اولین شرکتی است که خدمات اینترنت پرسرعت صنعتی را به کارخانه ها ، ارگان ها و سازمان ها ارائه می دهد .

وی در خصوص خدماتی که در این شرکت به مشترکین داده می شود ، تصریح کرد : از آنجایی که مراکز صنعتی در جنوب تهران  بسیار وجود دارد و با توجه به تقاضای مشترکین سعی کردیم با ایجاد این شرکت پاسخگوی نیازهای مشترکین در کارخانجات ، سازمان ها و ارگان ها باشیم به طوری که کنترل دوربین های مدار بسته ، کنترل دستگاه های صنعتی ، هدایت اطلاعات به سرورهای مرکزی کارخانجات از جمله خدمات ارائه شده در این شرکت است که میتواند نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی این مناطق  صنعتی داشته باشد .

مهندس فدایی تجربه و تخصص نیروهای جوان را عامل موفقیت و پیشرفت این شرکت در چند سال اخیر دانست و گفت : شاخص ترین دلیل پیشرفت شرکت ابان نت وجود نیروهای متخصص و باتجربه است که با توجه به نیاز مشترکین درصدد رفع و ارضای نیازهای آنان بر می آیند و از دیگر عوامل پیشرفت این شرکت نداشتن رقیب سرسخت بوده چرا که تنها شرکت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت صنعتی در جنوب استان تهران می باشد .

رئیس شرکت آبان نت در ادامه گفت : با توجه به عدم توجیه اقتصادی و نبود شرکت های بزرگ اینترنتی در این منطقه و تقاضای مشترکین تصمیم به ایجاد شرکت اینترنتی صنعتی نمودیم که کاری به مراتب بسیار سختر از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت خانگی است چرا که در اینترنت خانگی گستردگی مناطق وجود ندارد و در ضعیف ترین حالت و با همان پهنای باند نیز می تواند به مشترکین خدمات اینترنتی داد در صورتی که در مراکز صنعتی به دلیل گستردگی و مساحت بالا ارائه خدمات اینتنرتی دشوار می شود .

وی در خصوص شاخص ترین مشکلات این شرکت ، اظهار داشت : بسیاری از شرکت های صنعتی برای انجام فعالیت های اینترنتی خود از نیروهای غیر متخصص در حوزه IT استفاده می کنند که این مساله کار ما را با مشکل روبه رو می سازد مشکل اساسی دیگر گستردگی مناطقی است که تحت پوشش نیستند و خارج از مرز پهنای باند قرار دارند و از آنجایی که خدمات ADSL مختص به مخابرات است  نمی توانیم به آنها ADSL ارائه دهیم . جذب نیروهای متخصص و کار آمد یکی دیگر از مشکلات شرکت است که خیلی از افراد حاضر نیستند در این مناطق صنعتی مشغول به کار شوند ، هر چند که ما سعی کردیم با آموزش های لازم به افراد بومی منطقه نیروهای متخصص را پرورش دهیم .

مهندس فدایی با تاکید بر مزیت های اینترنت در صنعت ، یادآور شد : چک کردن سیستم های انباری ، حسابداری و دفاتر مرکزی کارخانه ها می تواند یکی از کاربردی ترین موارد استفاده از اینترنت باشد که از این طریق با ریموت کنترل همه اطلاعات مورد نیاز و مهم در یک سرور قوی که به آنان ارائه می شود  ذخیره شده و امن خواهند ماند .

رئیس شرکت آبان نت در پایان با تاکید بر کار افرینی و فعالیت نیروهای جوان و متخصص و بومی  در این شرکت ، اظهار داشت : با توجه به این که در این شرکت کارآفرینی صورت گرفته اما بسیاری از ارگان ها و سازمان ها از شرکت های اینترنتی خارج از محدوده جنوب تهران استفاده می کنند در همین راستا ما از آنها توقع حمایت داریم که به ما اعتماد کنند و فعالیت های اینترنتی خود را در سطح منطقه به ما بسپارند .

اینترنتخدماتشرکتشهرریپرسرعت
نظرات (0)
Add Comment