برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در باقرشهر +تصاویر

به گزارش راگانیوز ، به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و هفته عقيدتي سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، همايش بزرگ عقیدتی سیاسی در سالن همایش عطر یاس باقرشهر برگزار واز مربيان برتر عقيدتي بسیج خواهران حوزه ۴۵۲ باقرشهر تجلیل شد.

خانم جلالوند مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج  ۴۵۲ شهدای گمنام باقرشهر، در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: آموزش هاي عقيدتي و سياسي و نقش آن ها در تربيت نيروهاي مخلص و متعهد نقشي برجسته و مهم است.
وی افزود: هر ساله آموزش هاي متعدد عقيدتي و سياسي ويژه پاسداران و بسيجيان و خانواده هاي آنها در رده هاي مختلف برگزار مي شود كه همين امر موجب ارتقاي سطح اعتقادي و همچنين تعهد آنها مي شود.

وي با بيان اينكه ايجاد آمادگي اعتقادي و معنوي بسيجيان، ماموريت اصلي شعب عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت است، ادامه داد: از مهم ترین اهداف شعب عقیدتی و نظارت می توان به پژوهش و آسيب شناسي حقيقي از مشكلات فكري و فرهنگي، ارتقاي دانش استادان و مربيان و نيز ساماندهي و بهره گيري از دانش آنها در اقشار و حوزه هاي مختلف اشاره كرد.

وی با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید مطهری و شهدای عقیدتی و سیاسی، گفت: همچنان که در بعد نظامی گری و کسب معلومات نظامی تلاش می کنیم باید در ابعاد عقیدتی و روحانی و همچنین تقویت بعد معنوی خود نیز همت گماریم.

جلالوند در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهانی در صدد ترویج فرهنگ غرب در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های تاثیرگذاری که می‌تواند جامعه را از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دور کند گسترش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است که باید در این باره مسئولان برنامه های مورد نیاز را ترتیب دهند.

باقرشهربسیجسپاهشهرری
نظرات (0)
Add Comment